12 juni

Heej!
SISTA SKOLAN AVKLARAD!!! jippiiiiii
Efter skolan idag drog vi in ett stort gäng till London. Eller ja några av oss skulle "vänta" på tunnelbanan så den körde.. hmm.. Blev i alla fall att jag spenderade hela dagen efter skolan med Sofi och Malinx2 (G&J). Vi tog vår sista runda idag på Oxford street. Konstigt... Sista gången... Oj blev helt så nu :(
Köpte ett par skor till idag woops.. och ett par svarta jeans och trosor.. Ja asså min värdfamilj + tvätt = ERROR dvs fungerar inte alls tillsammans!
Haft en superdag med sushi som lunch dessutom hehe (ja pappa jag gillar sushi nuförtiden, till och med med sjögräs!!)
Vi åkte där ifrån vid nio då alla affärer var stängda. Jag lämnade in mina oystercard så fick lite pengar i fickan nu :) ja.. eller snarare tillbaka stulna pengar från fickan!
Har åkt på en läskig förkylning.. jättetråkigt! Men men vad kan man göra?
Tänkte kanske sno lite bilder av Sofi om de kommer upp på hennes blogg hehe
Åkte hem med tunnelbanan, en snabbis in på Saintsbury´s och köpte glass (och dubble decker, förmodligen den sista i mitt liv... njöt jag tillräckligt? Har glömt...)
Nu sitter jag i min säng och ska sätta igång en film! Myspys hejdååå
Jag ser verkligen jättetrött ut :( kommer sova bort hela sommaren i Sverige...
Fnatti Natti nu är det mer sörja till glass och film! Pyss
Btw facebook strejkar för mig.. VARFÖR!??!! aja bra kanske! hehe puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback