15 juni

Hej! Ett tag sen jag skrev nu.
I torsdags var vi i Brighton med skolan. Där var underbar second hand så jag fick med mig lite saker därifrån också, som jag nu ångrar när jag packar...
Det var hur mysigt som helst och superkul att skolan drog med oss dit! Har velat åka dit men då har vi velat ha fint väder. Men för att åka till Brighton måste det absolut inte vara fint väder! Bara du har pengar i plånboken hehe
När vi kom hem från Brighton åkte alla hem. Sen på kvällen var det "Swedish leaving party" på Cirque. Har aldrig varit där förr men det var bra! Ganska trött och så men absolut en lyckad kväll! Fick dessutom mitt efterlängtade sockervadd och popcorn gratis på klubben!
Sen åkte vi hem med N22. Det känns så konstigt nu när man gör allt för sista gången. Tog H22 hem från skolan sista gången, tog 110 som sista buss i London, i helgen var det oxford street som var sista gången, camden gjorde vi (förra?) helgen. Allt känns plötsligt så stort när det är sista gången.
Vi kom hem sent imorse och jag somnade vid 5 sov till lite i 8, drygt 3 timmar. Sen åkte vi in till skolan där det var avslutning. Det var faktiskt en av de bästa avslutningar jag varit på. Lärarna på denna skolan (de flesta) är jäkligt härliga och bjuder på sig själv! Dock ska man veta att allt som händer lyckas lärarna på något vid också få reda på..
Efter det drog jag då hem med H22. Skulle packa direkt när jag kom hem men det blev istället att jag somnade vid 12.30 och gick upp vid 17. Ja sista dagen i London spenderade jag sovande..
Upp, packa, kvällsmat som inte alls var någon höjdare! Men aldrig mer någon sån här mat igen, puuhh. Ska äta saker för jag tycker det är gott inte för jag måste vara artig.
Sen kom Aspen hit! Hon ska sova här inatt för imorgon kommer taxin 5.30 på morgonen och hämtar upp oss! Jag är så gott som färdigpackad nu. Har lite över 20 kilo i den ena och drygt 18 i den andra! Hoppas de inte klagar på det! I så fall är det väl bara att öppna väskan och dra på sig en tröja!
Vi stack till en pub med några andra i Kingston och kollade England - Sverige. Ja det var en bra match! Vi blev dock lite utbuade när vi så fort matchen var slut lämnade puben!
Det känns så konstigt nu när man gjort allt en sista gång. Det går upp för en att vi verkligen ska tillbaka till Sverige. Visst ska det bli underbart att träffa alla nära och kära, men att lämna London för Lund känns märkligt. Jag kan inte säga att jag inte vill hem, för det stämmer inte. Allt nu känns bara så konstigt och på någotvis tomt.

Jag kommer få ha på mig 2 tjocketröjor, ett linne, 2 jackor och både hatt och mössa. Men det ska vi nog försöka fixa!
Ska packa färdigt nu och sen försöka få någon timmes sömn!
Tänkte fixa ett tillbaka blicks inlägg också, men det får bli när jag är hemma i Sverige!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback