25 juni

Hej!
Vi är nu i Sverige och denna veckan har jag haft mycket att göra och därför inte hunnit skriva!
När vi kom hem i lördags hade mamma köpt lite presenter till mig som jag fick och sen hade hon en "överraskning" på mitt rum.. Vad kunde det vara? Jo det var min pojkvän som satt upp en hel vägg med massa bilder på hans FULA tavla som jag velat bränna länge med texten "jag saknar dig" i mitten! (ska visa bild ska bara få in i datorn)
Rasmus kom förbi en snabbis och käkade lunch med oss, som var entrecôte!!!!!!!!!!!!!! MUMS
Sen stack han och Hedda och Zigge kom!!!
Vi myste, snackade och åt mammas bullar!!! INGET MER ROSTBRÖD FÖR MIN DEL PÅ ETT TAG NU!! blä
Sen fick Ziigge plötsligt bråttom för han skulle på fest och jag och Hedda skulle till Bjärred till Emma och grilla! Så vi åkte ner till centralen, jag och hedda fick skjuts av heddas mamma!
Sen ... ja... emmas mamma började tjata på oss om att gå och hämta tallrikar de hade glömt hos Rasmus familj dagen innan. Jag skulle träffa Rasmus på kvällen men först skulle jag vara med Hedda och Emma! Efter mycket tjat och ett bråk mellan Emmas mamma och Hedda gick vi för att hämta dessa tallrikar.......

Vi kommer in hos Rasmus jag får en puss och sen går vi ner i källaren. Han pekar på några glas och säger att han inte hittade tallrikarna.. Jag blev lite arg eftersom emmas mamma verkligen verkade ARG!!!!
De säger att vi ska gå upp igen så det gör vi! På något vis lyckas Rasmus, Emma och Hedda knuffa fram mig så jag kommer först upp i trappan. Haha kan erkänna att jag var lite irriterad på dem då..
Sen när jag kommer upp står massa kompisar där och (jag tror, minns inte blev så chockad) skriker supriseee! VA FAN!?!??!!? Blev HELT PAFF visste INGET!!!!
Rasmus den gulleplutten hade fixat allt detta med andras hjälp såklart!! ALLA HADE LURAT MIG HELA DAGEN!!! Mamma, emmas mamma, zigge... han som skulle på fest?!?!?!? GAHHHHH
HAR DEM BÄSTA KOMPISARNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så det blev party redan kvällen jag kom hem! SJUKT!!! Nu när jag skriver om det blir jag nästan tårögd!!
Ja, det var en sak till berättat! Ska åka till Mallorca idag och hälsa på Beckie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! När jag kommer hem därifrån ska jag skriva en sammanfattning och avsluta denna bloggen!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback