snart 12 juni

Hejhej!
Taggen dog:
1. När det regnade.
2. När bussen tog så lång tid.
3. När Sverige förlorade.
MEEEN var en mysig kväll och väldigt behövlig efter allt plugg!
Ska beställa taxi till flygplatsen imorgon. Jag, Pauline och Aspen tänkte dela! Undrar vad de svarar när vi säger att vi har 9 stors väskor.. hehe men men det får dem ta helt enkelt!
Som sagt, en redovisning imorgon på NK:n som måste gå bra! Sen NP i tyska (tror det är läsförståelsen).
Har som sagt redan packat en resväska och tänkte be om att få ner min andra från vinden imorgon. Det känns så overkligt att dessa  dryga 5 månaderna snart är över...
Just nu känner jag mig dock ganska redo på Sverige, hoppas på fint väder och massa skoj!
Vet inte om jag ska sätta igång en film nu eller nanna direkt.. hmm är ju inte särskillt teknisk så kan inte titta på sånna avsnitt av serier som alla gör :(
Puss godnatt!
p.s. måste ladda min kamera..... d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback