120412

Hejhej!
Idag har det varit ganska molnigt tyvärr.. :( Men det är skönt att bara få tillbringa lite tid med sin familj!
Det finns en stor pool på hotellet (som är varm), en bebispool (som är kall) och en bubbelpool! Dock har jag inte badat idag hehe... HOPPAS PÅ VARMARE VÄDER IMORGON!

Vi har mest tagit det lugnt idag, en promenad och smått och gott! Ätit suupergod mat (något som man uppskattar mer nu haha, ätit god mat hela helgen också!!!!)  Somnade ett litet tag i sängen när jag skulle läsa bok hehe

Min förkylning känns redan bättre så hoppas vara fit for fight när jag kommer tillbaka till LONDON!!!! :D Mitt hem!! SHIT!?!??!?!?!?!??!??!?!?

Det finns internet här på hotellet men det fungerar inte överallt och bara viss sidor vill ladda snabbt? Facebook är då inte en av dem sidorna men skype verkar vara? Okej.... Så ska vara off nu men lite skönt ändå kanske!
Eftersom facebook inte vill som jag vill GRATTIS LOUISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hoppas du nu läser detta... känner mig så dum som inte kan skriva... :( aja)

Nu ska jag gå till mor och far och mysa med dem! ÄLSKAR MIN FAMILJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allt för mig ikväll, pussar!

Btw detta året är sista gången vi kommer uppeva ett trippeltal (12-12-12) så det anser jag ska firas! hehe

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback