18 april 2012

Måns och pappa badade trots att det var kallt...

Ute på promenad

När vi skulle äta Lunch

Martina, Måns assistent

Lite bad igen

Där är lite bilder från mina 4 dagar i Malaga med min Familj!
Petter i skolan igår, Historia läraren sprang snabbt för att hämta sin dator - då åkte kameran upp!

Malin igår, även Historian!

Kan väl erkänna att det underbara lovet gjorde att jag blev lite halv deppig när skolan började igen + regn och rusk.. I måndags ville jag inte gå till skolan alls, men gjorde det ändå. Sen i tisdags ville jag bara ligga kvar i sängen, var trött och bara, jag vet inte.. kände mig bara inte helt på topp - men gick till skolan ändå!
Idag (onsdag) var det väl lite samma, dock bättre, gick till skolan. Ganska glad ändå, 9 timmars sömn inatt! Men sen efter matten hade vi estet men idrotten var inställd... Ehhhh jag ville inte gå på esteten? Skulle ändå inte gjort något vettigt där? Så jag och Malle J följde med några killar ner till nandos och festade på god mat en onsdag!
Efter maten åkte jag bussen till Twickenham, köpte andra och tredje boken hungerspelen! (Läste första nu på 4 dagar i malaga hehe) Sen åkte jag hem,  smsade Aspen och vi tog en promme! Gillar dig Malin! Det blev typ 1,5 timme! Sen kom jag hem, tryckte i mig mackor och nutella... VARFÖR har de köpt det??!?!??! Jag kommer bli tjock...... :(
Nu sitter jag här i alla fall!
Massa pussar i luften

Kommentarer
Mallan säger:

Gillar dig med fina tove! :*

2012-04-18 | 22:06:23
Bloggadress: http://malineisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback