2 månader kvar........................

Såhär ser jag typ ut på mitt pass

Jag har flygit 7 gånger sen jag kom till London! (inräknat flygresan hit som nog var en av de värsta i mitt liv för ingen ville vara social med en överspeedad Tove)
Idag ville jag inte gå till skolan, inte alls, men jag gick ändå!
Sen ville jag inte gå på sista lektionen, men det gjorde jag ändå!
Sen hade jag tydligen en inlämning som jag trodde jag hade till midnatt på mig, men nej den skulle tydligen vara inne klockan 18 och jag har inte börjat, bajs på skolan!
Vi är ju förfan bara i London i 5 månader ska de då trycka på oss skola? Inte rättvist!
Sen kommer ju Beckie på torsdag, hallå min kompis som bor i Frankrike ska komma och sova i samma säng som mig i London, kan det bli bättre??
Idag är det då exakt 2 månader tills vi ska hem, enligt biljetten står det att vi ska vara på kastrup klockan 11.35. Ja.. vi kanske ska åka till flygis och ställa väskorna innan utgång sista kvällen? Nä för där får man inte ha väskor för de är rädda för terorister med bomber och granater!
Har haft en underbart lov, kanske därför jag är lite deppig på skolan nu.... Orkar inte riktigt ta tag i det.. Mamma jag vill inteeee!!!!!!!!
Sen idag fanns det inga mackor när jag kom hem, blev arg. Men min värdmamma kom upp sen och bad om ursäkt, då kändes det genast bättre! Sen hade hennes väninna gjort mat till oss ikväll? Vandrar dessa folk omkring med sin mat? Aja den var Indisk och huuur god som helst! Ja de var ris men det var gott, och inga ben i kycklingen!!!!!!!!
Nu sitter jag och lyssnar på pappas spellista på spotify och den är bra, för det mesta!!!
Okej, jag ska inte klaga på min dag... Jag har haft 2 underbara veckors lov, Beckie kommer på torsdag, jag fick god kvällsmat ikväll, någon sa att jag var brun (men det tycker jag inte själv... (men ja det tycker alla och blablbablblaaa) men är faktiskt inte brun), skypeat med Hedda (saknar henne mycket), ätit fööör mycket lasagne i skolan haha men god, ätit godis och massa andra grejer säkert.. kommer bara inte på dem nu!
Nu ska jag börja på min inlämning.. FAAAN VILL INTE... den är redan försenad... ska den bli lite mer försenad kanske..? Jag menar man kan inte alltid KUNNA lämna in i tid, ellerhur? Ibland måste man faktiskt få strejka och chilla istället.
Puss i alla fall och dessa sista 2 månaderna ska bli så himla himla himla bra, jag ska göra något som aldrig får mig att glömma London... hmm vad? Får jag se :D
KRYA PÅ ER ALLA KOMPISAR I LONDON!!!! VI MÅSTE FAKTISKT HÅLLA OSS FRISKA NU SÅ DET ÄR HÄLSOKUR SOM GÄLLER FÖR HELA BUNTEN NUUU!!!!
Sen kom jag på att jag nog är ganska glad nu trots allt!!! Känner pirret i kroppen!! Musik kan göra såååå mycket!!! Åhh nu är jag glad.
Hejdå

Kommentarer
Anonym säger:

... hallå där ... ;) tagga ner ... lämna in i tid och få bra betyg så kan du cilla resten av livet <3 Pussen

2012-04-17 | 10:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback