25 april

Idag regnar det! Ush blev helt blöt när jag stack till skolan idag... Stövlar har jag men borde inskaffa mig en regnjacka, snarast! Vill ju ha en gul men hittar ingen :(

Sen trodde jag ju också att jag började klockan 8.45 idag, men nej, den lektionen var tydligen inställd så börjar 10.10... Kul att ingen sagt det till mig :( Aja, har läst lite i en bok jag har i engelskan så det gjorde inte så himla mycket!

Snart har jag då matematik.... (Pappa kan du inte komma hit och hjälpa mig?????? fattar ingenting)

Sen har jag estet, men asså jag kan ju ändå inte göra något där? Arg är han också hela tiden..... Valde bild för att få sitta och rita med lite musik men nej, stenseriöst project på g! Men ja, ingen lundare tar ju detta riktgt på allvar...

Nu ska jag springa på toalettern för jag har druckit kaffe!?!?!?! KAOOSS

Sen matematik!

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback