6 april 2012

Inatt sov jag icke bra alls :( ledsen.. Låg och tänkte massa tankar och var också heelt fel på min dygnsrytm! HALLÅ JAG KAN SOVA TILL 14-15 PÅ DAGARNA NU!?!??!?!?! Har alltid (nästan) varit en morgonpigg människa! Men det får man ändra på i London!!!!

JAG TRIVS SÅ HIMLA BRA HÄR!!!!!! (var bara tvungen att påpeka det!!!!!)

Gick i alla fall upp, åt frukost och duschade och allt sånt! Sen frågade jag min värdmamma om jag kunde låna dammsugaren, för hon stod och höll i den. Hon sa att hon kunde dammsuga.. Meen nej, de kan inte dammsuga.. HAR ALDRIG SETT SÅ MYCKET DAMM UNDER EN SÄNG!!!!! Blää.. de typ tar "golvytan" vilket tar 3 sekunder i mitt rum (bokstavligt talat)! Äh jag fick i alla fall dammsugaren och fick göra det själv!

Många lärare och så sa att vi skulle vara beredda på att få göra massa hushållssysslor själva. Som att diska, tvätta, städa, laga mat etc. Men .. Nää.. gör mer sånt hemma helt klart! (Dock hade det kanske varit bra om jag fick börja tvätta själv.. hehe och städa! MEEEN man ska inte klaga!

Sen åkte jag i alla fall till Kingston och skulle shoppa! Hittade inte i Kingston.. TROTS att jag varit där FLERA gånger! (dock nattetid!)
Jag hittar både i Kingston OCH i London bättre när det är MÖRKT.... Är det positivt eller negativt..?!!?! ;)

Shoppade med Flipps och lite Sofie innan hon stack hem! Blev ett par shorts, en body och en tröja rikare!

Sen var det egentligen så att vi skulle på WHITE BEACH PARTY meeeen.... folk är sjuka och ingen var taggad förrutom lilla Tove :( nehepp... Men Linn har LOVAT mig party imorgon!!!!!!!!!!!! (Hoppas hon nu håller det!! Bra ska det vara också!)

Fick spagetti och köttfärssås till kvällsmat, MUUMS!!!
JA, jag och Flipps åt förresten Lunch på pub idag vilket var SVINGOTT! Det är ju det man ska göra...
Så nu har jag mest vimsat omkring.. packat min väska till imorgon FÖR IMORGON KOMMER RASMUS!!! JAG ÄR GLAD!!!!! :D

Jag börjar redan nu gnugga ögonen .. hmm? Ska kanske sätta på en film.. Men hallå ska jag kunna sova inatt?!??! Min fiiiiina pojkvän kommer imorgon...?!?!??!?!? Haha känns ganska märkligt egentligen.

SEN PÅ ONSDAG SKA JAG FÅ TRÄFFA MIN UNDERBARA FAMILJ!!! Kan jag vara lyckligare just nu?? JA, om jag varit på WHITE party haha men det får vi hoppas kommer igen! FÖRSTÅR om de inte ville om de var sjuka!!
Jag var ju sjuk i början och då var jag inte pepp NÅGONSTANS!!! Så jag FÖRSTÅR!!

Okej, nej, en film eller något NU.. kanske somnar? njaa.. USH här är sviiinvarmt på mitt rum idag?!? huh??

KYSSAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MVH En glad tjej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback