Barcadia

Igår kom då Landahl, Isak och Sebastian från Värpinge. De bor hos Petter och Todde för deras värdfamilj är inte hemma!

Jag, Petter, Todde och Fredde åkte först ut till flygplatsen och mötte upp dem, sen åkte vi hem till Petter och Todde och chillade lite där! Efter ett tag drog jag mig hem för att duscha och äta lite! Men äta blev det INTE när jag kom hem och såg att det var stekt ris ....... Så jag stack till petter och Todde igen!

Där började vi så smått dricka och efter ett kort tag var jag ganska lullig.. Jag hade ju bara käkat två mackor, en banan och fingerkex (dock ganska många sånna)! Efter ett tag drog vi in till Kingston och Barcadia! Där träffade vi Louise, Malin Asp, Hampus, Anton, Mackan, Mirre, Oscar och hans kompis Melker! (Hoppas jag inte glömt någon nu va!) Vi dansade och drack ännu mer! Blev bjuden tihi

Sen var det dax att åka hem! MEEEEN JAG VAR SVIINHUNGRIG OCH BESTÄMD ATT JAG SKULLE HA EN SUBWAY MACKA! (helst pommes men det fanns inte.....) Så går in, säger EXAKT allt jag ska ha och ut igen! Men sen skulle alla andra också beställa så det var lugnt!

Vi tog bussen hem till Petter och Todde! (men Petter och Landahl hade åkt i förväg!) Jag och Malin G bestämde oss för att decka där också! (Med toddes godkännande!)
När vi kom tillbaka gick Todde och Petter och Landahl och la sig! Vi andra skulle köra "efterfest"....
De andra fortsatte supa men nej, det ville inte jag för jag var fortfarande till och med full! Så jag sitter och knaprar is istället!

Sen börjar sebbe med sina resorb.. Så det slutar med att alla dricker det förrutom Malin som tuggar sina brustabletter och sväljer ner dem men vatten?!?!? HAHA det kan icke vara bra för magen....
Sen somnar jag och Sebbe i en säng och Isak och Malin i den andra! (En var jättemjuk och den andra var jättehård så vi gick efter personlig smak!)

Klockan runt halv tio vaknar jag av att jag är såååå svettig!!! PUUH VAD VARMT DET VAR I RUMMET!!!
Går upp, drar med mallan och hem! Inte så mycket sömn inatt heller dådå...

När jag kom hem käkade jag frukost, duschade och nu sitter jag här och har beslutsångest vad jag ska ha på mig....
Planerna för idag TROOOR jag är Oxford Street och lite shopping! (Jag behöver!!!)


Litta suddig bild men jaja..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Ja det var en ganska dreggig kväll... Det antar jag att bilderna beskriver också....

BTW HAR HITTAT MIN KAMERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEJ, nu ska jag klä på mig.. KAAANSKE hehe får se hur det blir!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback