BLÖÖÖÄÄÄÄÄ.....................

Jag har inte sovit alls inatt... Vi vänder dygnet helt när vi är ute på party så när man vill gå back to normal är det ett rent helvete!!!! Jag somnade vid tolv inatt och vaknade vid lite över 3.. sen har jag varit vaken!
Började kolla på P.S. I love you igår, så passade på att se den imorse/inatt! FYY VAD JAG BÖLAR TILL DEN FILMEN!?!?! Förstår inte.. jag var inte sån som bölade till filmer men helst seriöst.. gråter igenom HELA denna filmen!!

När klockan var kvart över 7 tänkte jag att jag skulle sova lite till, men nää.. kunde ju inte somna?!? Gick upp och käkade frulle istället! Efter det tog jag en lååååång dusch (som nog försörde lite för min värdbrors morgon hehe)!

Nu sitter jag här med väskan packad och allt!!! KAN INTE RASMUS BARA RINGA OCH SÄGA ATT DE LANDAT!?!??!?!?!?!?!?!?! gahhhh har panik.. Jag menar när jag flygit hem har jag haft något att göra men nu är det bara vänta.... Tänkte sova bort det men tji fick jag!

Idag är det ganska kasst väder, regnade imorse och gråmulet nu .. MEN JAG ÄR I LONDON?!??!?! Haha jag har får sånna hela tiden typ?????!?!!? SÅ GLAD JAG ÄR ÖVER ATT VARA HÄR TJOOOO

Nej, nu ska jag väl.... ja vad fasiken ska jag göra?!?? VÄNTA?? HATAR ATT VÄNTA!!!!!!!!!!!!!!! bläää
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

Trött är jag också.. :( MEN ÄR GLAD ÄNDÅ!!! Ska få somna i Rasmus famn inatt så är nöjd.

PUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback