Rebecka Möller i London


Beckie och Petter

Beckie och Malle i Camden

Glada tjejer

Piccadilly Circus

Kollar på pengar/väntar på Malle

Fikar vid Oxford street (på ett Starbucks som man kan se ut på gatan)

Jag och Möller på Oxford Street. (Malles bild)

Jag och Beckie på O´neils. (Malles bild)

Beckie och Malin på Vapiano. (Malles bild)

Jag och Beckie Lörsdag kväll med Sofi och Johan (Malles bild)

Hejhej hemskt mycket hej!

I torsdagskväll åkte jag till St. Pancras International för att hämta upp Beckie som kom med tåget från Paris.
Det var såååå roligt att se henne igen, har ju inte träffat henne på mer än 3 månader!?

På fredagen stack vi till skolan. (Jag har bara 2 lektioner på fredagar, matematik och historia) Beckie fick träffa sina gamla klasskompisar och jag räkna matte.......

Efter skolan gjorde vi lite Richmond, sen på kvällen var det fest!

Jag, Malin G och Beckie åkte in tidigare och drack lite öl på O´neils. Denna o´neils var typ lite som en halvklubb med möjlighet att hänga in jackor och stämpel och så! Men vi var där bara ett tag för sen gick vi och mötte upp de andra!

Fredagkväll/natt bestod av DSTRKT. (En klubb precis vid Piccadilly) Denna kväll skulle Pamela Anderson besöka klubben, (Jag såg inte henne men en kompis sa att hon gjort) och det märktes även på alla MÄNNISKOR där var. Med det menar jag att det var ganska fullt hehe

Det var därför inte riktigt som vanligt, alla borden var sålda så vi fick inte sitta ner men hur mycket dricka serverades som helst så.... det blev ändå en bra kväll!

Lördagen var dock ingen bra dag (för mig), hade nog en av mina värsta bakfyllor NÅGONSIN. Men det konstiga var att jag mådde piss sen jag vaknade och en bra bit in på dagen, men sen på kvällen mådde jag bra? Mina bakfyllor som alltid kommer framåt kvällen... Trodde liksom när jag vaknade att det skulle bli 1000 gånger värre framåt kvällen, men där hade man tur!

Vi shoppade i alla fall på lördagen, jag ett par skor för 99 pund!??!?! Ska man behålla dem... hjälp.....? Sen på kvällen träffade vi Sofi och hennes kille som också var här på besök i helgen! Sen åkte vi hem, jag och Bexan, krängde lite chips och choklad sen somnade vi båda två med kläderna på och ljuset tänt. Jag vaknar vid halv 5 och går och borstar tänderna och släcker ljuset! hehe

På söndagen stack jag, Malin G och Beckie till camden. Där köpte Malin G ett par nya skor och vi andra bara kollade runt! Vi träffade även Malin J och hennes kompis Rebecca. Sen åt vi kvällsmat med dem på "little Italian" i Kingston, gott!

Därefter åkte vi hem och nannade kudden!

Idag, Måndag, åkte jag, Malin G och Bexan in till Oxford Circus och fikade och kollade lite på Top Shop. Sen följde jag och Malin Beckie till St. Pancras International Rail Station, och hon åkte tillbaka till Paris!
Denna helgen har varit så himla skön, verkligen! Inget stress och sånt (förrutom liite i fredags). Bara tagit det lugnt och myst! Skön helg!

Nu har jag dock börjat få lite ont i huvudet och lite illamående.. hmm .. ska läsa lite i en engelskbok som jag har i läxa och fixa lite annat smått sen lägga mig tidigt ikväll!

Detta är då vad jag har gjort i helgen! Tänk vad tiden går snabbt när man är här! 23 april idag ojojojojoj!!!!

Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback