SPANIEN

Jag vid poolen NU (eller för kanske 15 min sen...)MAL
Idag klarade jag ta mig till Gatwick, UTAN PROBLEM!?!??!!? Jag hittade till terminalen, lyckades lämna in mitt bagage, tog mig igenom security (inget pip), hittade gate och dog inte på flygplanet!

Dock var nog detta första gången jag mådde illa på ett flygplan och var nära på att spy.. Fy vad det skakade men klarade det med!!!!!!!!!!! :D

Sen var min fina familj där + assistent till Måns och väntade på mig! (De flög från Sverige och hade landat circus en timme innan mig! Pappa var oh hyrde en bil så sen åkte vi til hotellet! Vi har ätit mat som var jättegott!! Sen trodde jag och pappa att vi beställde in cremé brule men ack det var fel. Det var typ glass med kallt brännt socker på? Ser det positivt, GLASSEN VAR GOD!

Sen har vi bara chillat, handlat lite smått och gott!

Ska mysa med min familj nu och imorgon är det sol (hoppas vi) som gäller!

KYSSAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback