Lördag!

OKEEEJ!!
Igår var jag då hemma hela dagen och mös i sängen, vädret var kasst så det var ingen större sak!

Planerna för kvällen blev inställda, egentligen skulle vi till playboy men folk var icke "taggade".
Klockan lite över 19 får jag ett sms av promoter Linn och säger att det är China White som gäller ikväll!

OKEEEJ, då var det bara att fixa sig (efter lite panikångest om man skulle palla eller icke!!

Hittar en klänning, på med sminket lite snabbt, mat i magen BTW FICK SPAGETTI OCH KÖTTFÄRSÅS IGÅR!!!! ÄNTLIGEN GOD MAT IGEN JIPPPIII!!!!

Sen tar jag bussen till Richmond (som var riiiktigt försenad..) Lita ALDRIG på bussarna här!!!!!!!!!!!
Där träffades jag, Aspen, Moa, Malle J och Filippa!
Vi tog tunnelbanan in som också klyddade (Victoria Line gick inte.. nehe..)

Jag sprang in på O´neils och klunkade en öl (behöver lite för att palla av det stela i början!)

Sen mötte vi upp Linn och hon tog oss till klubben!

Då vi fick gå före i kön stod det ett tjej gäng som vi fick gå före.
De säger högt och tydligt på svenska "Här kan man visst bara tränga sig hur som!"
Jag tittar lite på den ena tjejen sen den andra och säger: "Vi kommer också från Sverige!"

Man såg på dem att det tyckte det var lite lagom jobbigt hahahahahah

Så MAN SKA ICKE SNACKA SKIT PÅ SVENSKA I LONDON FÖR HÄR ÄR NÄSTAN LIKA MÅNGA SVENSKAR SOM ENGELSKMÄN!!

Vi kom i alla fall in i Vippen och dansade där ett tag, men sen...

"Drickan är slut" VAFAN?!?!?!?!?!?

Klockan var då kanske 12 eller något.. Okej.. hur ska detta gå?

Jag och Aspen hittade två killar där ute som vi fick varsin drink av!
Drack den och dansade lite till!!

Sen kommer Nico (promotern) och viskar i mitt öra att det är en snubbe som ville ha glada tjejer att dansa med och att vi skulle få gratis dricka och jag ska välja en kompis, väljer Aspen!

Sen går vi in där, Jag, Malin J, Malin A, Linn, Ellinor, Sofie R!

Dansar, får dricka! Sen drar vi och dansar med de andra igen!

När vi skulle hem var vi lata och orkade inte gå till Piccadilly circus så vi skulle ta en buss dit, men den kom aldrig (eller fanns kanske inte ens?)

Skulle ta oss till Hammersmith men orkade inte vänta så hoppade på första bussen haha kom fel!

Men vi slutade i Hammersmith och frukost meny, tog bussen till Twickenham!
Sen hade ju då morgonbussarna börjat gå, HAHAHAH så tog 110 hem till mig!

Jag och Malin J deckade vid 7 på morgonen och sov till 15!
Käkade frukost (eller kanske lunch?)
Sen drog mall.,
Duschade och så!
Nu sitter jag här!

Ska ut ikväll igen HAHA, möte i Richmond klockan 19!
Ska sova hos Malin Asp ikväll!
HEJDÅÅÅÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback