KÄRLEK

malle glad? <3
Moa
HAHA
sötaaa
Richmond Park
Djur
-
Söt
Nöjd

Lite bilder sen en utekväll med Moa och Malin! Minns inte var vi skulle dock.. är kanske sen i onsdags? Aja, var hemma torsdag och fredag! Hade svårt att sova natten till lördag!

I alla fall så ringade Rasmus TILLSLUT och jag tog bussen till hotellet! När jag såg honom blev jag lycklig och sprang fram och kastade mig i famnen på honom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen chillade vi lite, hälsade på hos min värdfamilj och hämtade min väska, åt lunch, sov lite, o´neils! Sen skulle vi egentligen ut men båda var trötta så blev inget... (förlåt Rasmus)

Söndag var allt stängt! Vi åkte in till Oxford Street men käkade bara och sen upptäckte att allt var stängt så åkte hem igen! På kvällen åt vi mat på hotellet (eftersom vi var yra och glömde bort tiden).

Måndag var vi och shoppade på oxford street (denna gången var det öppet!)! HITTAT EN SUUUPERGOD PASTA RESTAURANG!! (jaja Rasmus hitta) Så där åt vi lunch 2 gånger!

Sen åt vi mat på Mc Donalds och de hatade oss där och var jääätteotrevliga....? Hade köpt snacks och lite bira med till hotellet, kollade Linas kvällsbok och mös till tidiga/sena timmar!

Vaknade idag (tisdag), gjorde Richmond! Richmond park, visade Rasmus skolan (tror han håller med mig att polhem suger nu! (i jämförelse)) Sen åt vi mat, där var polis? Och det var ganska yrt det hela!

Sen följde jag med Rasmus och hans familj till Victoria där de sen tog tåget till Gatwick! Ganska jobbigt att säga hejdå........................

Sen klyddade tunnelbanan hem jäääättemycket och jag var kissig som in iiiii..... TYPISKT!! Men klarade mig hem! Sen mötte jag Malin J och Louise i Twickenham och fick mina dojor och byxor som Malle hade lånat! (För hon går ju hem till folk utan skor.... söt)

Har köpt ett par nya converse, byxor, tröja, parfym och en bok att läsa nu i Malaga!
Vi har sett en supersmart kille på tunnelbanan (liten kille med glasögon som var väldigt... uppmärksam på allt?)! Och säkert en massa mer som jag inte kan komma på nu!

Har haft en UNDERBAR helg med min fiiiina pojkvän och hans familj! (ja... de har gjort london duktigt må jag säga så mycket av dem såg vi icke!) TAAACK FÖR ALLT FAM. SANDGREN!!!!!

Nä nu måste jag börja packa för IMORGON SKA JAG ÅKA TILL MALAGA OCH TRÄFFA MIN UNDERBARA FAMILJ!!!! Shit ska ta mig till Gatwick själv... NERVÖÖSS!!! Ska åka låångt innan.. vad är egentligen långt innan?? Aja..

PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback