Lördagkväll/söndag

Hej, kan börja med att berätta att jag tappat bort min kamera och är mycket ledsen över detta!!! HALLÅ MIN kAMERA?!?!??! har inte haft den sen jag tömde den sist.. eller hade jag den en gång till ute..?? Eller inte..?? AJA kan i alla fall inte hitta den och det SUGER!!

Igår vaknade jag och Malin J klockan 3 på eftermiddagen (VI MÖTTE MIN VÄRDPAPPA PÅ UPPFARTEN KLOCKAN HALV 7 NÄR HAN KÖRDE UT!!! Han bara skrattade och log!!)

Sen möttes vi i alla fall klockan 19 i Richmond, jag Malin A och Malin J köpte macka på subway till kvällsmat! Vi mötte upp dem andra och drog in till Piccadilly circus! Sen blev det fel och vi åkte till Oxford circus istället! Där satte vi oss på O´neils och drack lite öl! Sen kom Nico, Pedro och TK (promoterna) och drack öl med oss, och jag lärde dem vad öl betydde hehehh

Sen tog vi tuben till Wiskey mist och gick in och dansade till klockan (?)! Tror hon kanske var runt 3 när vi åkte därifrån.. Jag och Malin Asp var hemma vid 04.15!

Idag degade vi ett tag! Åkte in till Richmond och skulle köpa mat på tesco men de hade inga jäkla gafflar.. Så nej la tillbaka pastan jag tänkt köpa! Malin föreslog att vi skulle dela en pizza, så japp! Går in på en pizzeria, får luncherbjudande med pizza och soppa! Beställer- går ner till themsen- äter! Sen börjar jag bli kall och min kropp började ge upp så vi drog hem!

När jag kom hem satte jag mig först i sängen och bara satt där ett tag, sen duschade jag och sen somnade jag! Min värdmamma hade gjort mat till mig men den fick jag äta två timmar senare.. HEHE lite sliten??? VÄRT! Hon frågade om jag skulle ut och när jag sa att jag inte skulle skrattade hon lite och frågade om jag var trött? heheheheheehe aaaavslöjad!!!

Nu sitter jag här!!!!!! LANDAHL KOMMER IMORGON!!!!! :D :D :D :D :D :D
Ida, Mirre och Magda har varit här och hälsat på Ellan och Aggan så jag har också träffat dem på kvällarna vilket var kuuuuuuuuuuuuul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

När min mat har sjunkit undan ska jag poppa popcorn och glo film! MEN ÄR SVINMÄTT JUST NU!! ehehhe
PUSSEN!

P.S. HÅLL TUMMARNA ATT JAG HITTAR MIN KAMERA TAAACK!!!!!! D.S.
JAA JAG FATTAR INTE VARFÖR DETTA BLIR EN ENDA KLUMP FÖR SÅ SER DET INTE UT NÄR JAG LÄGGER UPP DEN!?!?!??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????!!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback