LONDON!!!!!

Hej!
Tror min värdpappa skriker...? Arg? Låter läskigt :(

Igår blev det inget shoppat på oxford street... SOM JAG EGENTLIGEN BEHÖVDE!!! Eller strumbyxor, en donut(stavning?) att ha i håret och trosor!!

Sen stack jag hem, köpte med mig sushi i Richmond, åkte hem! Speedade sönder!!!! Satte på mig festkläder, sminkade mig, krängde min sushi och bueno (choklad) som nu är min favvo!

Tog bussen in med aspen till Richmond och sen tuben till Oxford med Asp och Moa! Mötte upp lite tjejer där, drog till en restaurang/pub, gaaanska mysig faktiskt!

Sen skulle vi till DSTRKT! Mötte upp Landahl, Petter, Todde, Isak, Sebbe, Malin G och Sofie vid piccadilly! (resten tror jag redan var med..) Gick in i VIP:n! FY FAN VAD HÄFTIGA TOALETTER!!! HAHAHA EGEN DJ I VIP TOAN! Där stod jag och Landahl och dansade ett tag...................................
Dansade lite till blablablaaa RIKTIGT GENERÖST MED DRICKAN! Sen blev jag bjuden på en drink som var såååååå fruktansvärt stark, BLÄ!!!!

Sen blev det BIGMAC och c.o. på MC donalds till kvällsmat/nattamat!!!
Hem med bussen (DET ÄR SÅ JÄKLA KALLT PÅ NÄTTERNA SÅ MAN HÅLLER PÅ ATT DÖ!!!)!
Sen vaknade jag av (ja somnar alltid på bussen...) att alla skriker att Malin G har brutit foten... Jag är yrvaken och fattar 0, Malin skulle dessutom sova hos mig.. Nej hon har inte brutit foten försöker jag förklara..
Vi tar i alla fall taxi hem sen däckar vi hos mig!

Idag vaknade vi vid 14, käkade frukost och snackade med min värdmamma om hennes fot. Här är de så löjliga när det gäller doctorbesök.... De går typ dit om de är förkylda?? Psss sånt mög håller vi inte på med!
Sen började jag städa mitt rum lite, såg inte bra ut, sen åkte jag in till Richmond käkade sushi med Aspen och köpte Candy King godis! Träffade Malin G också en snabbis!

Drog hem och satte mig i sängen, kom ingenvart så gick och borstade tänderna och nu ligger jag här! Redo för att nanna!
Aja, ska nog sova nu! Imorgon blir det föörmodligen Kingston och lite jakt efter kläder!

Ska vara bättre med bilder nu när den är hittad och Malin G har hjälpt mig fixa Picasa!!!!

KYSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback