14 februari

Idag är det alla hjärtans daaaaaaaaaaaaaaag!! 

Saknar alla mina kompisar, min mamma och pappa, min bror och min pojkvän lite extra idag! hihi


Rebecka Möller som är i Paris!!! SAKNAR DIIIG

Tsegay (min bebis) SOM TYDLIGEN HAR GJORT FLÄTOR IGEN!!!!!!

HEDDA OCH ANNIKA!!! Massa hjärtan till eerrr

Min lillebror som spelar bowling hehe... FUSK!!

Min underbara mamma! 

Rasmus "XD" Sandgren

Linn Rosenkvist hihi

OCH MASSA ANDRA!!! (därbland min pappa som jag inte har någon bild på....) 

Vad som alla hjärtans dag bjuder på i år får vi se! Återkommer nu back till stenar! 

Kyssar och SPRIIID KÄRLEK!! (haha löjlig)

Kommentarer
Rebecka säger:

ÅHH ÄLSKLING SAKNAR DIG SÅ MYCKET <3 gör ont i hjärtat idag på alla hjärtansdag när vi kunde myst tillsammans (hahahha kom på att det där lät som om jag var din pojkvän? men så är inte fallet....)

2012-02-14 | 19:00:48
Bloggadress: http://jagochparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback