2012-02-09

Ja, efter skolan skrev jag ut ett viktigt papper. Sen drog min sambo mig ut på äventyr! Hon ville till Toothing/Tooting/Tootingham jag vet inte riktigt vad det hette men ja varför inte en söndag eftermiddag?

Så vi satte oss på 493 (tror jag det var) och åkte och åkte. Till slut gick Pauline fram och frågade hur långt tid det var kvar till vår hållplats, en timme tjena NEJ! Vi hoppade av, tog 33:an till Twickenham en sväng på poundland sen 110:an till Ellinor och hämtade en väska jag skulle få låna! DET ÄR ISKALLT och jag och Pauline fick vänta på bussen (pallade inte gå två hållplatser hehe) sen kom bussen, hem, mat, Skype, facebook! Ska snart fixa det sista innan jag hoppar i sängen!

Ja, så idag åkte jag lite buss... Nog inte de äventyren man kommer berätta om när man kommer hem direkt? Haha men det var en upplevelse i sig!

Kan väl dra en snabbis om dagen idag också! Jag och Ellinor tog oss till skolan, till tyska lektionen som läraren SUGER och heter Thomte?!? Beskriver en del om hur hon är som lärare? Sen efter tyskan fick samhällena reda på att de hade alla andra lektioner inställda så ja, då slutade dem för dagen.... Själv hade man 3 lektioner till, lunch + håla!

Till lunch fick jag i mig en yoghurt, smoothie, frukt!

Jag hade IPA- helt okej! Sen Matte - hej jag kunde inte koncentrera mig och fattar 0..... Sen engelska B där vi bara lyssnade på föredrag och kollade på film så det var okej!

Nej, nu ska jag packa ihop lite prylar till imorgon, ladda min iPod och sånt! Kyssar FREDAG IMORGON NICE!!!

Helgerna i vår ålder är höjdpunkterna i livet!

Sambo, trä-elli, killen "kramar"! Sött

En puss tiiilllll


Kommentarer
Hatte säger:

ha ha ha såå söt ;)

Godnatt :) Vi ses snart <3

2012-02-10 | 00:03:11
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback