2012-02-28 nr2

Efter Historian åt vi lunch! Sen väntade vi en eevighet på tyskan! Då hann jag och Malinx2 gå ner till Richmond. Vi gick ut på tesco och jag köpte supergoda tesco kakor!!! Åt lite sen la jag dem i skåpet för det är i skolan man behöver socker för att överleva.. FÖRSTÅR inte varför man blir så trött i skolan!?!?! Men det är typ så läbbigt varmt i alla klassrum så man typ myser ner sig. Alla kommer ut med helt röda kinder och geggiga ögon. Livet på Swedish School i London!

Sen gick vi på tyskan som bokstavligen SÖG. Läraren är den SÄMSTA som finns!!! Ush.. Gjorde någon övning och det gick bra i alla fall!

Sen efter var jag sååå trött! Men ändå pallrade jag, Aggan, Malin G och Flipps oss ner till gymmet. Även Jonathan och Carl var där. 

Svettades MUCHO och gjorde lite blandade övningar! Faktiskt väldigt skönt!!

Sen gick jag, Aggan och Flipps ner till Cresswell Road och tog bussen där ifrån! Min buss kom nr 2.. INTE SIST!!! (som den alltid gör!) Men det bästa är fan att bo där man tar H37!! Den kommer ALLTID!! 

Jag var såååå trött på bussen så satt och halvsov! Meningen men att blunda var först för att jag inte skulle se om någon gammal kom på och ville sitta. För här reser man sig om en gammal kommer och man sitter i främre delen av bussen. Men NEJ har fått nån sur tant på mig någon gång när jag frågat så jag håller munnen stängd och stänger ögonen också så lådsas jag inte se! Bra taktik tycker jag!

Men idag var det kanske inte så bra eftersom jag somnar och vaknar och somnar igen.. Herre vad trött jag var!!! Kom i alla fall hem och slängde mig i duschen.

Sen sa jag till om tvätten. Sa typ.. "Jag har inga kläder kvar kan jag/du tvätta?" Hon såg helt chockad ut.. Oj har du inga kläder? Men är du DUM I HUVUDET!!?!?!?! Hon har ju inte tvättat på 2 veckor.................... Då blev jag lite arg, kanske för att jag också är SVINHUNGRIG!! Hon sa också att jag skulle få mat och 20! Hoppas det stämmer.....

Nä men när jag fått tillbaka min tvätt ska jag säga till henne att jag kan tvätta själv eller så gör hon det en gång i veckan som det står på avtalet. Det är ju viktigt att vi följer det jäkla avtalet då ska hon också göra det!

Nä asså är inte arg.. är bara JÄÄTTEHUNGRIG... Och ja, jag har lite problem men det dära.. Har faktiskt ätit en banan och fick en marabouruta av pauline så mitt blodsocker inte ska dö!!! Men snälla låt de 20 minuterna gå snabbt!!!!!!!!!!!!!!
Okej, sen ska jag lägga mig tidigt och JAAAAA MINA FÖRÄLDRAR KOMMER PÅ FREDAG!!!! Åhh vad jag saknar dem!!!!!!!!!!!!!

NU MAT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback