2012-02-28

Igår gick jag i skolan.
Jag somnade tyyp i common room.
Vi fick läxor.
Jag åt baguette och paprika till lunch. 
Jag åkte hem till Flipps och Sofi efter skolan.
Åt kvällsmat där. (Spagetti och köttfärsås, ja i förrgår åt jag samma hehe men det är gott!)
Sen fick vi melon till maten.
Efter maten fick vi glasstrut. (JÄÄÄTEGOTT!!)
Sen åt jag av Flipps svenska lösgodis. 
Sen hade jag ont i magen och åkte hem. (Var såå mätt!!)
När jag kom hem frågade jag om jag fick duscha. 
De frågade varför jag alltid frågade.
Jag sa att det kändes fel att bara stövla in.
Sen duchsade jag.
Bortade tänderna.
Skypeade med mamma.
Skypeade med Rasmus.
Bestämde skypedejt idag med Hedda. (HOPPA NU DET BLIR SÅ!?!?!)
Somnade för sent.
Vaknade och var jättetrött.
Åkte till skolan men 110:an och bytte till 33:an i Twickenham.
Gick upp för backen. (För att vakna) 
Hade NK.
Nu sitter jag här.

Har en lång rast innan Historian. Sen har vi lunch efter det men är egentligen hungrig redan nu.. Får väl käka några morötter hehe ..

Vardagar är inte lika roliga längre.. Det händer liksom inget speciellt. I början såg jag något nytt varje dag men nu är det ganska vardagligt.

Mysigt hos Flipps och Sofi igår i alla fall! Kom hem i matkoma!! 

KYSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback