åhhhh....

Är JÄTTEtrött ... Vet inte varför men vaknade jättetidigt och har bara vandrat omkring och fördrivit timmarna typ.. Börjar blir hungrig igen också (eftersom jag åt frukost klockan 8 typ..) får väl hitta något att stoppa i magen innan skolan!

Ska fixa det sista (hur jag nu inte kan vara färdig....)!

Btw så har jag en utmaning idag. En utmaning jag är rädd för!! Åhhh snälla gå vägen!

OCH det har snöat här i natt tydligen för gatorna är VITA!! Hmmm vet inte riktigt vad vi ska tycka om det... Vill ju ha SOL, VÅR, SOMMAR!!

Puuuuussssss


Kommentarer
Hatte säger:

Den utmaningen är väl jag ;) hihihi

Jag lovar att vara snäll :)

Puss & Kram

2012-02-10 | 13:43:42
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback