Camden Market

Sov inte speciellt bra inatt heller.. Förstår verkligen inte vad som hänt med mig?!

Vi hade i alla fall bestämt dejt på facebook klockan 11 för att bestämma vad vi skulle göra idag! Efter bara några minuter har vi bestämt oss för marknad. Så vi träffas i Richmond, vid stationen. Frågar hur vi ska ta oss till Camden och han i luckan gör vägen lite för enkel för att vara sann.. Men vi litade ju på honom så vi drog. Sen insåg vi att det inte skulle gå så som han sa. Men snillen som vi är kollar vi upp på en sån linje-karta och hittar rätt!

Tanken var då att gå ut ikväll men promoter och allt i South Kensington MEN jag är inte frisk.. Mamma har till och med föreslagit att jag ska flyga hem för att friskna till, något som jag tänkt på seriöst. 

De andra ska ut men jag har min förkylning och minussömn att mysa med. Kul sportlov detta va..?
Åt någon mat idag också på marknaden som var supergod men öh vad jag är mätt-illamående nu.. Fortfarande?



Jag vill dit igen då vädret är bättre, dvs varmare.. För jag FRYSER sönder hela tiden :( 

Nu ska jag leta upp någon film, ta på mig myskläder och mysa med någon svensk klubba! Får väl käka något också men mår illa :(

Klagar mycket nu men att känna sig dålig hos någon annan suger. 

TIPS: Mycket vitaminer och sånt!

Saknar min mamma också! 

Kyssar

Kommentarer
Hatte säger:

<3 Love you <3

2012-02-19 | 20:27:43
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback