Ensam

Jag kan medge att jag har lite hemlängtan idag. Jag vet inte om det är hem-hem jag vill till eller bara känna friheten att kunna göra vad man vill. Jag har fått sömnproblem och sover knappt något nuförtiden vilket leder till att jag är trött under dagarna. Vilket suger.. 

Igår blev det aldrig oceana för jag och malin satte oss på en pub och snackade massa skit. Plötsligt var klockan 00.30 och vi var inte så sugna på klubb så drog hem istället! Köpte slemgodis på vägen hem som vi krängde på bussen.

Jag var hemma ganska tidigt igår. Redan vid 2. Jag borstade tänderna och allt sånt sen hoppade jag i sängen. Men som sagt vaknar jag vid halv 8 och har varit vaken sen dess.
Min sambo åkte tidigt imorse till Sverige. Hon ska vara hemma ända tills söndag, så hela lovet bor jag själv hos min värdfamilj.
Det är detta jag hatar med att vara här. När man är ensam blir jag lätt deppig och bara vill hem. Jag menar i Sverige kan jag lätt fördriva en dag + natt i min säng ensam men här tänker man lite för mycket.
Lovet ska vara roligt men jag har en känsla av att det kan vara ganska tomt. Dessutom sover alla cirkus 4-5 timmar längre på morgonen än vad jag klarar av. Dagarna blir så långa.. 

Vill sitta i soffan men min mamma nu och kolla film. 

Min pappa fyllde förresten år igår, 48 år blev gubben!


Mamma och pappa hade gått ut på pub och av pappa fick jag ett sms som det stod såhär i: 
"How is da läge at tha pob tonight? Vi are pubbing in Lund. Krma fran paranteserna" 

Lite dragen?
Egoistiska människor är det värsta jag vet.

Ska duscha och sånt nu, kanske hinner en film till. Sen ska jag förmodligen träffa Malin G och går en promenix i Richmond park och det blir förmodligen norra London ikväll!
Ska försöka att inte längta hem nu. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback