Helg

Heej! 

Ja min fredag var ju inte den bästa. Somnade vid nio och sov till halv 9 på lördagen! De timmarnas sömn var nog väldigt viktiga!! Sen gick jag upp då klockan halv 9. Åt lite frukost och sen tog jag bussen till Richmond och sen vidare till Hammersmith! (jag klarade detta SJÄLV) 

Sen väl i Hammersmith ringer jag Hedda och frågar var hon och Annika är. Vi ska mötas där nere. Jag åker ner för rulltrappan. Chillar ganska mycket. Men när jag ser Hedda tjooooflööjt! Jag springer fram till henne och tårarna bara rinner längs kinderna! Hedda storbölar också och Annika bara skrattar! Åhh visste inte att jag hade saknat henne så mycket! Kan inte förstå att jag grät!?!?!?!? Ojoj 

Vi käkade i alla fall på Starbucks. Sen åkte vi in till London och gjorde stan. Jag köpte en klänning på Urban, en tröja, ett linne och strumpbyxor! Tjena bo i storstad kostar MYCKET! Men men ...

Sen tog vi bussen, eftersom en viss Hedda ville det, till Hammesmith. Tog typ tusen år.... Aja Hammersmith, sen tog jag mig till Richmond sen hem. Jag duschade och käkade lite snabbt. Tog mina grejer. Så drog jag och Pauline till Flipps och Sofis house! Fixade färdiga oss där hihi, Pauline sminkade mig! Sen ja... började det snöa och snöa! Vi tog oss till puben vi skulle med svenska skolan, Kosmopol. Snön blev bara mer! Hade det kul där och blev full hehe

Sen... hur tar man sig hem när trafiken slutar gå för att det faller snö? Jaha.. ringer taxi och blablablaa slutar i alla fall att jag, Hedda, Annika, Ellinor, Jonathan sticker till Carl och sover där. Hehe carl, jag, Hedda och Annika delar säng, mer behöver jag inte säga! (dra inga slutsatser nu för det var inte så jag menade)

Det är trångt och tror det blir ungefär sådär 3 timmars sömn.. Sen vaknar jag av att jag börjar nyktra till och är JÄTTEKISSIG!!!! 

Chillar där lite sen får jag en sån, nej NU ska jag hem! Så vi lämnar Carl! Jag, Jonathan och Ellinor tar oss till Twickenham och Hedda och Annika till sitt hotell i Hammersmith!

Jonathan hoppar av före oss och jag och Ellinor fortsätter vår färd. Vi hoppar av vid King street som Jonathan har SAGT SKULLE FINNAS ETT MCD!?!??!?!? men nej. Så det blir in på ett "Café/bageri", En croissant? kanske, vet inte riktigt och en kaffe som tydligen var ett erbjudande, gött! Det var nog det godaste jag ätit på såååå länge!!! MAGISK!!! hehe Ellinor skrattade åt mig för jag hade choklad i hela ansiktet hihi

Så skulle vi vänta på bussen H22 kom, men den går inte HELA vägen hem och vi skulle HELA vägen hem så väntade på 110! Då Ellinor fryser säger hon: Vi går in på Iceland! (som är en matbutik) Jag svarar ganska kvickt: Om vi går in på Iceland slutar det bara med att man köper godis... 5 sekunders tystnad. Jag: Vi går in på Iceland!

Godis blev det icke men CHIPS sååååå gott! 

Sen kom i alla fall bussen. Ja jag brände sööönder mig på kaffet så har jääätteont i tungan. Senare när jag åt ett äpple bet jag mig också i tungan, SKÖNT! Bränd och ett hack...

När jag kom hem skypeade jag lääänge, sen duschade jag, sen drog jag till Richmond och Starbucks med Annika och Hedda! Sen drog jag hem och skypeade ännu mer. Börjar nu känna att jag nog är ganska trött... morgondagen blir INTE rolig.. 

Åt mat, inte alls särskillt god.. Och nu ska jag SOVA! Eller hihi Skypea lite till kanske!
En annan sak som har tagit stor del av min dag är tankarna på min kära pojkvän som jag har och som jag SAKNAR SÅÅÅÅÅ HIIIMLA MYCKET!!!*


MINA FAVORITER (som köpte med sig Camel Activate och MARABOUUUU till mig jippi)
Snögegga idag, igår var det SNÖ

Fina tjejer 

whoopwhoop

Inne på Kosmopol 

Superfin Alma

HAHA Pauline med Carls FULA mask...

Whippiii

Fiina

HAHA aja.. en bild där man ser min klänning helt okej i alla fall!!! JÄÄTTENÖÖJD!!!

Idag, Varm choklad JÄÄTTEGOOD

Tackar Sofie för några bilder (:

Nää.. Laddar upp fler bilder imorgon är jäättetrött och behöver sova NU!! 

Kommer fler imorgon och kanske lite mer berättande text

PUUUSSS 


Kommentarer
elliiiooo säger:

http://ellinorsss.blogg.se/2012/february/hardcore-bakis-dagen-efter-teamet.html

2012-02-07 | 17:27:34
Bloggadress: http://ellinorsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback