Hur man visar att man älskar någon med en Ben and Jerry´s

Ja vet inte varför men är irriterad nu.. Börjar nog bli hungrig.. har inte fått min kvällsmat än och ja jag klarar mig då inte utan mat.... I alla fall, var i Sverige i helgen och träffade familj, vänner och pojkvän.
Jag som trodde att det var en hemlis att jag kom hem så hade mamma tydligen skvallrat så hårt att MINA kompisar visste det. Inte alls kul så där försvann det roliga..
Klarade att ta mig till Heathrow airport HELT SJÄLV med tunnelbanan, fick till och med byta! Min mattelärare skämde SÖNDER mig i fredags.. Jag sitter på lektionen, klockan är halv 4, hon frågar när vi tycker vi ska sluta (vi slutar egentligen 15.45). Jag säger lite snällt att jag tycker vi kan sluta ganska snart.. För jag ska till Sverige i helgen. Hon blir helt tyst. När går ditt flyg? Jag bara 18.15. Men vad gör du här!?! Jag räknar 3 timmar när jag ska flyga??!?! Det är nog dags för dig att gå nu. Så hon halvt slänger ut mig från lektionen, berättar hur jag gör med tunnelbanan. Jag får PANIK.. Vadå kommer jag inte hinna?? Jag hade tänkt ta bussen men NEJ du ska ta tunnelbana! Hjälp.. aldrig åkt den själv ...Aja, går ut, VÄTTSKRÄMD!!!
Hon är ju knäpp.. varför gör hon mig så nervös?? Aja, mitt ben var ju inte still förrän jag satte mig på planet. (dvs jag klarade det, SJÄLV, stolt!) Då däckade jag nästan direkt haha gör alltid det i start och landning! Kan också lägga till att jag fick ta av mig skorna i tullen? Nog första gången..
Sen landade planet. Där gick jag, i Danmark.. Med skinnjacka (för jag skulle ta med Malin g vinterjacka över och flög endast med handbagage) Kommer ut i hallen, ser Rasmus och snart därpå min mamma! Jag vet inte vad jag kände... Det var en av de konstigaste känslorna jag någonsin känt.. Jag var i Danmark, på väg till Sverige.. VARFÖR?!?!?!?!?
Åkte i alla fall hem till mig, snackade lite med mina föräldrar och åt mammas EFTERLÄNGTADE bullar OCH salami!!! Ingen kokt skinka här inte, nice! Sen gick jag och Rasmus upp och snackade lite, somnade ganska tidigt.
Jag kunde egentligen inte förstå att jag var i Sverige förrän jag vaknar och känner att han ligger bredvid mig. Kryper närmre och kramat honom. Sen frukost, mammas bullar jaoo, sen tvtittande och sovande hela lördagen typ.. Var ganska trött eftersom jag sovit ganska dåligt den senaste veckan..
Mamma hade bjudit hem gäster så det bjöds på entrecôte, amandinepotatis, bearnaisås och STOR sallad! KÖTTET ÄR EFTERLÄNGTAT!!!!! Åhh asså grillad köttbit.. Hade nästan kunnat döda för det. (speciellt nu när jag är sviiinhungrig!!!)
Sen tog jag och Rasmus bussen till Lund, jag gick in och överraskade mina kompisar som hade tjejmiddag/förkrök till fest. De såg chockade ut men sen.. det visste vi.. min mamma hade sagt till en av mina kompisars pappa.. FAN VAD JAG BLEV BESVIKEN!
Så jag gick igen, vi drog till Bjärred, till Rasmus. åt Ben and Jerry´s, damsugare.. Fick aldrig mina arraksbollar, besviken! Kollade på film men jag somnade efter halva.. hehe
Söndag, vaknade åt frukost, kollade på en ny film även denna halva.. sen snöade det JÄTTEMYCKET och jag ville ha snöbollskrig! Så gick ut en runda! Sen skulle vi göra pannkakor men ja.. JAG gjorde pannkakor...
Jag tog bussen till Lund, köpte godis och svenska cigg. Köpte marabou och gott och blandat till Carl, Marabou till Jonathan för han hade gjort något speciellt denna helgen HAHA! Sen MASSOR av laktrits, köpt till Flipps också <3
Jag och och Hedda en kär fika på EH! Snackade lite, skvallrade lite hehehehe Bussen hem, 1:an till kära spexarevägen. Duschade, packade min väska som nu vägde 8 kilo istället för 3 typ?!?! Tjena! Åt kvällsmat med familjen.
Rasmus hade varit och spelat match så han kom och följde mig till flygis. Klarade att ta in allt genom tullen och ta mig till gaten, flyget, tunnelbana och bussen hem! Var hemma vid 11 (lokal tid)!
Snackade lite med Pauline, satt lite vid datorn, packade upp min väska lite snabbt.. Sen gick jag och la mig.. Men det var svårt att somna!
Idag då.. Skola, paniken över plugget.

ÅHH HAR KÖPT MINA EFTERLÄNGTADE HUNT STÖVLAR IDAG!!! 67,50 PUND!! nice, svarta matta!! hihi
Sen har jag suttit här sen jag kom hem! Min värdmamma kom nu upp och sa att middagen fanns färdig men ingen hade sagt det till mig............ nähä, så ska gå ner och käka nu!

Btw, det är ändå inte så dåligt att sitta i mitten på planet. Man har ju två armstöd! För både de andra har varsitt som de liksom inte kan dela med sig av dvs min slutsats = den i mitten får båda sina! Nice!

Fick en present av Rasmus

kärlek

Mamma skulle tvunget ta en bild på morgonen.. haha! 

Malin idag, nöjd över vinterjackan jag tog över! hihi


Sånna här äger jag nu! Ska kanske köpa ett bar lila/rosa också hehe men det får bli i vår i så fall! Kände att svarta var ett säkert kort som fungerar till allt! Meeen om plånboken tillåter har jag hittat et par jädra snygga till hehe (efterlängtade)

De första är en favorit till bruna ben och shorts på sommaren! yummii hihi slår kanske till! Men svarta är liksom bra att ha till hösten och vintern (då stövlar används mest) .. Åhh kanske vill ha de lila istället? Eller svarta? Eller båda?? hmmm tjejen med beslutsångest får se hur detta slutar hehe Röda har jag också funderat på för de ser asblla ut i affären! GAHHHHHH får helt enkelt se! Har ett par svarta nu, byta, icke byta, spara, köpa ett par till.. AJA livet leker i London! hihi pussen

NEJ NU ÄR DET MAT!!!!! Pussen

Kommentarer
FilippaRemvig säger:

du är beeeeeest! :D

2012-02-13 | 22:26:28
Bloggadress: http://filippacharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback