jag är då ingen bloggare

Jag har fått klagomål på att jag inte uppdaterar tillräckligt, att jag inte kan skriva, att det jag skriver bara är osamanhängande och kasst! Arg tjej... MEN SYND TÄNKER FORTSÄTTA SKRIVA SÅ FÖR DET ÄR SÅ JAG ÄR!!

Okej, kan erkänna att jag inte har varit den bästa på att uppdatera. Men ja, i söndags träffade jag då Hedda och Annika i Richmond. Kommer inte ihåg om jag berättat det? Men i alla fall vi tog en fika på Starbucks sen visade jag dem hur de skulle ta sig till min skola! Sen drog jag hem, kommer inte ihåg vad jag gjorde? Satt vid datorn antar jag?

Måndag morgon, döda mig! Var riiiiktigt trött!!!! Men ja, kom till skolan, tog mig igenom skolan.. Hedda och Annika kom ju på min sista håla, så jag visade runt dem på skolan och så! Tror de tyckte den var fin.. Har jag rätt??



snygge Annika i söndags på Starbucks, Richmond!

Söta Heddis haha! <3

Hedda och Annika i en dubbeldäckare när Hedda insisterade att ta bussen......???? Du ser ut som en bebis

Sen skulle jag egentligen träna med aggan efter skolan men nä hon hade en bra ursäkt att inte träna och jag kände mig lite halvkass så jag Malinx2 gick till Starbucks och myste lite!! Gillar er tjejer!! <3 (okej lite töntig kanske men aja...)


Malinx2 

Sen stack jag då hem i Måndags, var ganska trött så tror jag gick och la mig redan vid 9 eller något! Sen sover jag sååå dåligt heeela natten! Har ont i magen och mår illa. Klockan 6 på morgonen ger jag upp. Går upp, in på toaletten och jag kommer inte längre innan jag börjar spy. Där sitter jag i en (så gott som) främlings hus och spyr, klockan 6 på morgonen.. Ingen hör?! Då ville jag bara vara HEMMA, hemma i Sverige, i Lund! Ush.. jag är nästan ALDRIG sjuk.. jo förkyld och så men inte såhär!?

Sen efter min lilla spyupplevelse går jag in i sängen igen.. kollar min mobil.. Har fått ett sms av Ellinor. Hon skrev ungefär att hon inte mådde bra och om jag kunde fixa en smoothie till henne efter skolan? Jag ringer henne, men hon svarar inte. Circus 10 minuter senare ringer hon upp. Ellinor - Hej! Jag - Har du spytt? Ellinor - Yes, du med? 
Trevligt samtal sådär på morgonen måste jag ändå säga.... Så kunde inte fixa henne en smoothie.. Jag som trodde jag var matförsgiftad ... 

Aja, så hela dagen igår var ett helvete.. Låg och kved i min säng, hade ont i magen, i huvudet, överallt! Hade feber också... Så ja, stannade hemma idag också! 

Har mått mycket bättre idag! Lite svårt att äta men är hungrig så trycker ner det! Lite ont i magen också, i morse huvudvärk men det blir bättre! Nu börjar jag känna mig äcklig och är kanske snart sugen på en dusch. Min mamma brukar säga att när man vill duscha är man nästan frisk! Vänta någon timme till bara! (eller imorgon hehe) Men nu är jag seriöst ÄCKLIG.... öhh.. har borstat tänderna idag i alla fall!

Min värdbror tyckte dock jag var söt... TJENA!!! haha ögonen är typ ihopklibbade, håret åt alla håll, stor tröja och fotbollshorts, ja men söt.... NÄ!

Jag ska göra en skolsak till imorgon snart.. Eller se klart den 4:e filmen .. hmm får se hur det blir! hehe

Mår i alla fall bättre, skola imorgon.. TROR JAG! 

Sen har jag nog några av de bästa vänner som finns!!! <3 



Sen har Köttbullarna då hört att vi var lika... Kaaaanske kan erkänna liteee på denna bilden! Haha folk har ju trott att vi var den andra?! SÅÅÅ LIKA ÄR VI JU INTE! 

Kan också lägga till.. Lev livet eller lev farligt?



Nä Alles für heute!  

PUSS

Kommentarer
Hatte säger:

... uppdateringen är lite skral, men hur du skriver ... hhmmm ... Blogga är väl ingen skönskrivning precis? ;) Fortsätt som tidigare men i rätt redigeringsläge så blir det finfint ;) Puss Puss <3

2012-02-08 | 22:04:36
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Heddur säger:

De va den fulaste bilden NÅGONSIN, herregud!

Och jo din skola var suuupeeeerrttt!!

2012-02-09 | 08:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback