Jag känner mig som en tejpbit

Namn på detta inlägget är ett citat från min käka kompis Malin G. 

Men detta menar hon alla sjukdomar vi lyckas ta på oss! HELT GALET!! Är aldrig sjuk såhär mycket hemma.. 

Kom hit, fick en lättare förkylning med halsont, sen kom då vinterkräksjukan och veckan därpå DUNDER förkylningen. Vad kommer härnäst? Fast vi får väl se det positiva att vi får detta nu och är helt friska sen i vår!! 

Idag fick vi förresten känna på Englands väder, dvs regn. 

Ikväll var jag och några andra tjejer hos Flipps och Sofi! Mysmys! 

Är dålig på att lägga upp bilder men har glömt kameran flera dagar nu.. Ska skärpa mig! 

NU - GODNATT

Magic mix

Kommentarer
malllee säger:

magic mix, mahahaa! du är underbar <3

2012-02-19 | 21:48:17
Bloggadress: http://londonstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback