Mamma Mia

Jag stannade hemma idag. Är inte alls på topp..

Chattade lite på facebook, sen skulle jag se filmen "Love and other drugs" meen min online sida ville inte att jag skulle se den filmen så det fick bli Mamma Mia istället.

Asså JAG VILL OCKSÅ VARA DÄR!! Såå himla fint väder!!! Det blåa havet, den varma solen, alla gamla vita byggnader!! Har varit i Grekland en gång och då var vi på en ö som hette Zakhyntos (stavning?). Det var nog en av de bästa semestrarna någonsin!! Allt var så vackert. Och vi fick se sköldpaddor kläckas och springa ner till havet!! MÄKTIGT.

Vem vill INTE vara där liksom?


Haha Selma la nyss upp denna på facebook, charmig tjej right? Nä. 
Det är från insparken vi var på, på Kosmopol! På något vis har jag också lyckats snappa upp Carls FULA mask.. Aja full och galen!

NEJ! Nu ska jag sova och få bort min förkylning! Imorgon (om det inte regnar som jag hoppas innerligt att det inte gör!!) tänkte jag ta mig en promenad (i det fina vädret?). Det får vi se hur det blir med den saken..
GODNATT PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback