Portobello Road Market

Idag när jag vaknar ringer jag Linn och vi bestämmer att vi ska åka till Portorello Road Market!
När jag ska gå ner och äta frukost är både mina värdföräldrar hemma. Jag tyckte det är lite konstigt eftersom klockan var 11 och det är en vanlig fredag..? Min värdmamma frågar hur jag mår och jag säger att jag mår bra och så frågar jag artigt hur det är med henne. Hon svarar att det inte alls är bra och att en av deras familjevänners dotter blev påkörd av en bil igår och dog. Jaha.. där står jag, vad gör man?!?!??!?!?!?! 

Hon visar mig att de har ost, så jag gör två mackor med ost och tomat på. Sätter mig ner och äter.. Hon berättar allt typ.. Hur de gör i Sri Lanka när någon dör osv. Jag bara sitter där och nickar.. VAFAN SÄGER MAN!?!?! De är jätteledsna och jag vet inte ens vem denna människan är????????

Sitter där och pratar med henne i säkert 20 minuter. Sen går jag upp, klär på mig och tar bussen in till Richmond!

Där möter jag upp Linn, Moa och Aspen! Vi lyckas hitta till Portobello Road Market efter en himla promenad när vi egentligen hade kunnat gå i 5 minuter?? Jaja, sånt händer! (Här varje dag....)


Lite bilder från Marknaden!

Men nu ska jag fixa mig färdigt! Ska ta bussen om 25 minuter och måste hinna sminka mig och sånt! 

Vi ska in till London nu, önska mig lycka till! Hoppas på att undvika blåmärken och annat skit! 

Ska sen sova hos Aggan och Malin också! 

PUUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback