Promenix

Tjooo! 

Jag börjar faktiskt känna mig bättre! Okej att jag hostar massor, snorar massor och allt sånt men min kropp känns betydligt piggare än för några dagar sedan. Jag är lite trött fortfarande men som sagt, på bättringsvägen! (Min värdmamma gjorde en huskur till mig igår, eller hon slog några droppar av något i varmt vatten. La en handduk över mitt huvud och sa åt migg att andas in med näsan, ut med munnen. Detta gjorde vi i skift eftersom hon också ör förklyld! Haha vad roliga vi måste ha sett ut! Jag började typ gråta för det var så starkt .. Aja lite hjälpte det kanske!!)

Igår bestämde vi att vi skulle mötas klockan 12 och gå en promand längs floden i Richmond. Det gjorde vi! Vi gick med raska steg 1 timme dit, och en tillbaka så det blev 2 timmars promenad idag! Sen bestämde jag och Flipps oss också för att gå in till Twickenham och ta bussen därifrån istället! Så circus 20 minuter till för vår del. 

Idag är det fettisdagen i Sverige och Pancake Day här! Min kompis värdmamma hade berättat för henne att efter denna dagen skulle man bestämma sig för något man inte skulle äta på 40 dagar. Exempel kakor, godis eller något i den stilen!

Två av mina andra kompisar har också bestämt att de bara ska äta godis på helger. Ja, hur ofta äter man godis på helger om man inte ligger hemma och degar? Men ja söndagar kan ju bli en sån dag dock. 

Så nä, nu ska vi bli duktiga här! Jag ska försöka sluta äta sånt kladd. Klart att en kaka om man fikar eller så är okej men inte allt det andra onödiga. Får ju de hur detta går men insåg imorse att jag INTE vill bli större nu! SKÄRPNING!!!
Nu sitter jag hemma, käkade två mackor och ja, tro det eller ej men skinka inhandlat! Haha den var lite konstig men tuuusen gånger bättre än den kokta!!!!! Glad! 

Imorgon ska vi kanske till IKEA. Ja, vi är i London och vi ska till IKEA.. Sen ska vi förmodligen göra en promenad inne i London på torsdag och sen Brick Lane på fredag! Hoppas dessa planer går i lås!! 

Nu ska jag nog sätta på en film och ta det lite lugnt! Ikväll ska jag förmodligen sova hos Flipps! Våra sambos är ju i Sverige så vi får stötta varandra! hehe 











Idag var det varmt! Man kan känna hur våren börjar komma, vilket gör mig lycklig!!! Sol och värme mår jag bäst av!

Nu ska jag dega lite sen prata med min värdmor! 

Kyssar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback