Skit mög

Ja, för alla är typ halvsjuka..

Idag var det en bra dag!

Jag vaknade vid halv tio, steg upp, gjorde mig i ordning och stack till skolan.
Jag kan också nämna att min frukost var GIGANTISK idag.. herre gud kände hur mitt bälte spände efteråt men jag ville inte bli hungrig efter 10 minuter och då får man ta till drastiska åtgärder!

När jag satt på bussen bestämde jag mig för att jag skulle gå upp för backen istället för att ta en buss till.

Det var så himla fint väder i morse! Solen sken men det var ISKALLT!
Ska kanske börja gå upp för backen igen..

Gjorde mig faktiskt lite varmare samt en bra morgonpromenad, om det inte regnar förstås!

Vi hade vår första lektion som var Historia och sen en håla från 12.35-14-45, kul sådär en fredags eftermiddag..

Gick i alla fall på matten och efter skolan hade jag tänkt träffa Hedda och Annika men de var i London och Annika skulle göra någon modell-sak för någon??

Måste fråga de imorgon om de drev eller vad det var!

Så jag, Malin j och en massa andra från klassen åkte in till Kingston.
Jag och Malin gick och shoppade lite.
Jag köpte ett par byxor som jag börjat tro är för små.. sen strumpor, som jag inte haft på en vecka och en ny BH!

Ja för min värdfamilj har ju inte tvättat nu heller..
Vad fan ska man göra/säga??

Ska snacka med värdfamiljssamordnaren på torsdag så ska ta upp det då hur vi ska göra!

Var hemma från Kingston vid 18.40, duschade käkade kvällsmat och sen bara dog mitt humör.

Jag är trött, känner mig helt sliten, äcklig och bara seg..

Skulle egentligen på pub idag med Hedda och Annika och några från skolan men nä..
Jag fick säga att jag inte orkade!

Tjock känner man sig också, HELA tiden.. Helt seriöst.. hur fan kan man äta som vi göra här?
Fattar ingenting.. var kom detta beroende av mat och socker ifrån??
Man säger också att man ska sluta med det men ja.. hur bra går det egentligen?

Så nu ska jag krypa ner i min säng, en fredagskväll som borde tillbringas men Hedda och Annika och ha jättekul! Är så himla glad att de har kommit så förstår inte varför jag känner mig helt nere?

Ska ställa klockan på 9.00 imorgon och ta mig till Hammersmith och kanske äta frukost med dem sen in till London!

Har hittat en jäättefin klänning på Urban men vet inte om den finns kvar nu jue.. Skulle köpt den direkt åhh Aja annars får jag försöka hitta en annan!
Kanske ska köpa ett par nya byxor också? pallar inte om de är för små..

Så, nä är inte på bästa humör just nu... JÄVLA SKIT DATOR! Har tagit bilder idag men nä kan inte lägga upp några för blogg.se suger så jävla hårt ..... (hoppas de låter mig behålla bloggen efter detta..)

Hejdå nu ska jag sova så får ni bilderna när något vill fungera som jag vill.

Här kommer dem!






Kommentarer
Hatte säger:

Bloggen skriver du i fel redigeringsläge. Då får du blocktext och kan inte infoga bilder. Om du får samma inställning i morgon ... tryck på ändra redigeringsläge under rutan till höger :) Lycka till min sköna! från mammi ;)

2012-02-03 | 22:10:51
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Hatte säger:

Kanske de förväntar sej att ni tvättar själv??? Pussen <3

2012-02-03 | 22:36:21
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback