Tjo!

Hej hej!!
Har genomfört två presentationer denna veckan, tre träningspass och en gympa lektion med basket så jag är ganska nöjd!

Igår ooorkade jag inte lägga ett inlägg och hade jobbat på min presentation så nä gick och la mig!

Ja inatt ringde då min jävla (ursäkta språket) klockan 03.20... Den engelskmannen vi träffade första helgen på puben, han som bjöd mig på öl! Jävla idiot ... Ringer så svarar jag och klickar! Sen SLUTAR han ALDRIG ringa... Får PANIK och klyddar med att sätta i iPod sladden i datorn så den kan laddas, sätter igång alarm där och stänger av min ÄCKLIGA TELEFON som ringer 03.20.... ARG VAR JAG!!

Men trots att mobilen var avstängd ringde alarmet så vaknade av båda i morse så det löste sig!

Gick upp, skolan, lunch, håpressafts och sist presentation. (Om Astrid Lindgren, är BÄST på henne nu haha har nördat lite...) Idag fick vi se vår frånvaro. Som jag har förstått det får man bara ha 4% oanmäld frånvaro för att få sitt studiebidrag? Och jag hade kommit FÖRSENT två gånger och hade 1% ja men lycka till.... Kan ju inte hjälpa att bussarna är sega OCH det var faktiskt första veckan då vi bara yrade runt!

Sen efter skolan gick jag, Malin g, kata, mirre och Amanda ner till gymmet! Var ganska seg och känner mig bara tjock... Ja måste sluta äta allt skit och börja äta mer regelbundet.. Men vafan?!? Allt man tänker på är mat.. "vad ska jag äta idag?" "vad ska jag äta nu?" "jag är fortfarande hungrig men har ju ätit redan...." ÅHHHH jobbigt dilemma VARJE dag!

Efter gick jag och Malin till Richmond, jag tog bussen hem med mackan som vi hittade på vägen! Kom hem, käkade FRÖS SÖNDER, duschade VARMT och KALLT .. Duschen ville inte riktigt bestämma sig... Sen har jag suttit lite vid datorn och ja..

Ja, Hedda och Annika har ju/ska ju ha kommit idag men har jag hört från dem? Kan man ringa dem? Nä... Haha sicka knasbollar de är!!!
Hedda sa också att hon skulle ha sin mobil avstängd .. Varför då liksom? Jo för internetet... det kan man stänga av..
Aja, får hoppas att jag får tag på dem ikväll eller imorgon annars blir det att åka till Hammersmith och fråga runt på alla hotell.... Haha

Aja, nu ska jag.. Kanske chilla med Pauline eller chilla själv, kanske göra lite matte... Vem vet?!?

ÅHHHH en stor nyhet har kommit upp i vår klass men jag får inte säga det, hihihi! Gjorde min dag igår klart bättre än den vore annars. Kan bara säga: jag visste det! Hehe HEEETS

PUUUSS


Kommentarer
Hatte säger:

;) knäppisar ;) vem är starkast? Den med STORA bollen? eller är den mindre tyngre? JAG har oxå tagit tag i träningen :) Så nöjd!

Har oxå blivit uppbokad på mer jobb :)

Hoppas kul;)

Leta upp Hedda & Annika - vilse i pannkakan som du var?

Puss och Kram :)

2012-02-02 | 22:15:38
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback