jordgubbar

En sammanfattning:
Igår var jag och Aggan ute och gick i Richmond park! Det började regna precis när jag skulle gå. Förra gången vi skulle promenixa i Richmond park började det också regna och då slutade vi på ett fik, men nej! Jag och Aggan klarar lite regn så vi gick 2 timmar i parken som är GIGANTISK!

Vi var båda ganska degiga och blablabla men det slutade med att vi ändå skulle dra ut! 

Då jag säger till min värdmamma att vi ska åka till London tycker hon det är lite sent. Lite sent? Klockan var 20.00... Men ja det handlade egentligen efter ett långt snack med henne att hon fick skit om något hände efter klockan 02.00. Men jag vill ju inte åka hem själv.. Ah klydd! Förstår typ inte henne ibland.. 

Slutade i alla fall att vi drog till China White! Där fick vi ett bord med en promoter och dansade massor. Toaletten var ascool minns jag! (Eller så var den ascool i stunden.. kan disskuteras.) Det var liksom "vattenfall" som vattnet man tvättade  händerna kom från och sen var det stenar och lite sånt annat under. Alltså inget handfat!
Jag ramlade på sidan och mitt ena lår/sida/rumpa är nu dubbelt så stor/stort som det andra och med skrapsår och ett stort blåmärke! Hittade även ett blåmärke på baksidan av mitt andra ben, samma olycka?
Ja så har haft svårt att gå idag, inte för att jag gått så mycket. Det gör fruktansvärt ont för det spänner .. Ja, jag får ju skylla mig själv! 

Sen drog vi hem, det slutade med att Aggan och Limpan sov hos mig! (Det visste inte min värdmamma men sa det nu och hon verkade lugn med det...eller...?)
När vi vaknat drog vi in till Twickenham. Jag köpte min croissant, (men denna var typ äcklig.. hasselnöt.. ska vara choklad!) äppeljuice och två stora askar jordgubbar för 3 pund!! Jag var såååå nöjd! 

Linn åker hem och jag och Aggan sätter oss på en bänk i Richmond längs floden. Där sitter vi och äter vår matsäck och snackar, mår kasst och allt sånt där! Såg nästan två duvor para sig. (Tjejen ville inte så hon flög iväg... dissen!) Jag tror vi satt där i kanske 4 timmar!
Idag var det huur varmt som helst! Satt i t-shirt hela dagen och mös. Och hade min jeansjacka!! Hoppas nu att våren kommer på riktigt!!!

Sen drog jag hem, käkade mat som jag trodde skulle vara vidrig men den var ändå helt ok. Tog om och min värdmamma blev överlycklig!!! Ja, hon tjatar och tjatar om maten HELA tiden.. Låt mig äta vad/hur/vad/när jag vill tack!! Åhh... sånt gör mig arg!
Skypeade med mamma och har bara tagit det lugnt. Är supertrött!
Imorgon ska vi förmodligen till Portobello road Market, får se om det blir enligt planerna! Sen fyller en kompis år så ska förmodligen fira henne på kvällen!

Har letat efter min kamerasladd i säkert 30 minuter.. trodde min värdpappa slarvat bort den med men hittade den, TUR! 

Godnatt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback