Helgen

Engelskmän är fan INTE trevliga! Det har jag märkt idag... Det är väl deras please, thank you och sorry som gör att de anses vara trevliga!

En snabbis:

I fredags skulle vi först till Wiskey Mist men det blev förfest på 28:e våningen på Hilton Hotel mitt i London och sen till klubben Piccadilly Institute (Stavning?)! Det var en bra kväll!
Fick se en JÄTTEfull asiat och tvingade hans kompisar att ringa ambulansen. Som de gjorde!
Sen såg vi några killar langa droger och en av dem hade en mink i fickan... Okej...
Vi tog 3 bussar hem och jag sov hos Aggan och Malin! Jag och Aggan delade säng, somnade vi 6 och vaknade vid 12.15.. Vi igen, bakis, tog oss in till Richmond och köpte mat, satte oss vid floden och ja, satt där! Haha

Sen drog vi hem, jag käkade, duschade efter att min värdbror hade chillat på toaletten i 1,5 timme .. Skypeade med Beckie! Sen kom Malin G och vi kollade på film och åt popcorn! Hon tog även med sig två par byxor till mig! TACK! (Nä min värdfamilj tvättar inte och nu är det kanske inte värsta läget att säga till liksom...)

Idag när jag vaknade käkade jag frukost och sen åkte jag in till Richmond! Gick en timmes promenad själv, sen satt jag i solen! Åhh vad skönt det är!!!! Sen kom Malin G och vi gick en runda till! Vi gick och gick och sen tog vi bussen tillbaka till Richmond, jag köpte mat till veckan på tesco och sen åkte jag hem!

Åt kvällsmat igen.. gott som vanligt! (nästan) Sen har jag tagit det ganska lugnt.. 
Ska snart gå ner och fixa mina mackor till veckan! heheheheheheheh hejdå
Louise en tjej från trean var också här och hälsade på!!!

Hilton Hotel
Bakisdag 2
"Hej mamma!"
Lite bilder från dagarna!

Imorgon är det skola, börjar 8.45 och slutar 17, ja jag älskar verkligen måndagar! 

KYSS
PÅ FREDAG KOMMER MIN MAMMA OCH PAPPAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GLAAAD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback