Hampton............................

Haha! 

Ja, denna dagen började med IPB som satte igång ett megaprojekt! Sen hade vi matte, som ja.. vet inte riktigt vad vi gjorde.. Sen hade vi då lunch + en egengjord håla.. Ja sorry mamma men jag hade inte gjort något och min estetlärare hade grillat mig på sin äckligt långa lektion så fick mysa ner mig i common room istället, hehe ska inte hända igen!! 

Jag kan inte sova igen.... åhh har hamnat i en sån där "sova dåligt period" vilket inte är så bra just nu! Men men så jag tog en tupplur på 1 timme i common room! (välbehövd)

Sen bussen till idrotten, där vi körde något test.. Vi ska göra en träningsplan och sen förbättra oss liksom!! Jag, mamma, Marre och Jessica är ju anmälda till tjejmilen så då har jag något att sikta på också!!! (träna till)

Sen hade jag, Malin och Linn JÄTTEBRÅTTOM!! Vi skulle till Hampton och provspela för ett lag. HAHA bussarna ville icke som vi! Vi hoppade på R68 i Richmond som skulle ta oss till Twickenham där vi kunde byta buss för det var jäääättemycket folk i Richmond!! Men nej, R68 är den SEEEGASTE bussen ever!! Så H22 och 490 som vi skulle ta körde båda om.. Sen efter ett tag kom 110 och jag hade bråttom så hoppade på.. Sen ser jag Mirre sträcka ut handen och skrika "FAN!" och Oscar peka på mig och skratta! HAHA det var inte bussarnas dag idag inte!!!
Hann hem om, skyndade mig till bussen... Men nej, väl i Hampton  var planen som vi blivit ledda till helt nersläckt...

Ja, jag hade denna magkänslan på bussen.. Konstigt? Hmm
Tog bussen hem igen, duschade, åt kvällsmat som min värdmamma ställt fram till mig! 

Nu sitter jag häär!! Ska snart sova, behöver jag!
Bad precis mamma ta över lite prylar, köpa någon kräm som inte finns här och lite sånt! FÖR DEM KOMMER PÅ FREDAG!!!

Nu är jag trött.
Ska gå och borta mina tänder.
Sen ska jag sovaaaaaaa.
Det blev inget frieri från min sida denna dag, dvs jag slipper tänka på det på 4 år! SKÖNT. (Tycker killar ska sköta sånna beslut.. jobbiga juu!!!)
OCH SKA BÖRJA TA BILDER FÖR JAA DET BÖRJAR BLI LITE BULL MED BARA TEXT... Kommer ju inte orka läsa igenom allt detta sen själv.. Bilder ska det vara!!

KYSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback