Valentine's date

Yesbox! Hihi idag var jag på date! 

Haha det var då ingen date-date utan en fika med min kära polare Carl (som aldrig kan lära sig att jag inte gör high5 utan att det är klicken som gäller......) 

Vi gick ner till Richmond efter mitt tyskaprov! HON LÄRAREN ÄR FAN DUM I HUVUDET??!?! Vi fick ju inte tillräckligt med tid... När klockan var så vi skulle sluta hade INGEN gått! Den första som gick gick 10 minuter efter orginaltiden!!! VAFAN!?!?!? Hon kan INTE använda det som betygsgrundande.. Blev stressad och hann inte göra färdigt och inte läsa igenom.. ÄR ARG!

Aja, Carl gjorde mig lite gladare och han bjöd mig på varm-choklad! Tackar hehe

Sen satt vi och snackade i sådär 2,5 timmar.. Bytte plats säkert 5 gånger för Carl inte var nöjd.. haha tönt


Detta är den bästa bilden ni kan få på min valentine´s date....... 

Pussen HAHA

HAHAHAHAHA!!!! Den var INTE nådig.... 


När klockan var circus halv sju gick vi ifrån Starbucks (där vi fikade) och åkte hem! 
Jag kom hem, fick mat ganska snart efter det! Sen har jag suttit lite vid facebook och har planer på att gå och duscha, får se hur länge det bara är planer! 

Ska förhoppningsvis Skypea lite med min älskade pojkvän nu när det är Alla-hjärtans-dag! (En dag som egentligen är ganska överskattad men en bra anledning att sprida lite kärlek!) 

Äter massa godis också.. hehe köpte med mig saltlakrits hit och Marabou.. Ja de är ju slut och sitter på min mage istället.. TOVE SKÄRP DIG!!! Tänk lite på figuren tack! (inte lakritset dock.. ÄN) 

Idag: Jag - Ska jag köpa en dubbel decker?? (min favvoo choklad!!!!) Aggan - Man lever bara en gång!
Direkt tänkte jag!! SÅÅÅ SANT! Efter chokladet.. Ja men man kanske ska hålla sig snygg i det livet då...?

Hejdå ska gör något annat än att skriva blogg nu!¨

p.s. Denna veckan har jag hört att jag var konstig/märklig och att jag alltid säger exakt vad jag tycker.. Bra eller dåliga sidor? Det är frågan! d.s.

KYSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback