You only live once

Jag åkte in till Richmond och gick på ett café med Malinx2, Flipps och Linnéa från skolan kom också lite senare. Vi satt där ganska länge och bara snackade. Jag köpte en urgod motoskaka och en läsk/saft blandning. Gillar inte speciellt läsk så den var en kluring. Men drack upp den för jag behövde sockret.

Cafét under bron

myysigt

Uteserveringen sen i vår

Utsikt från bron

Degig och förkyld.. men glad!

Är så fruktansvärt trött! Det var längesen jag kände såhär men jag kan ju inte sova på nätterna... Dessutom har jag nu åkt på en DUNDER förkyldning som inte verkar vilja släppa taget om min kropp.
Tanken för ikväll var egentligen klubb i norra London men ändrade planer! Ska försöka få i mig lite mat sen ska jag till Flipps och titta film/snacka/mysa/chilla!
Så himla typiskt att det blir såhär på lovet.. Hela kroppen känns bara tung och tråkig :(
När man mår såhär vill man bara vara hemma hos sin mamma, och lite så känner jag nu. Jag är så himla trött... :(
Kan erkänna att jag är sugen på att tatuera mig. Har nog bestämt mig vad jag vill ha nu. Ganska säker. Då är det bara att VÅGA göra det också. 
1. Det sägs göra sviiinont.
2. Det kan blöda. Då svimmar jag...
3. Sen har man den hela livet?!?! Jag menar tänk så tröttnar man??! 

Nä detta beslut måste jag tänka igenom känner jag nu. Men VILL göra en, vet bara inte riktigt vad.. 

Aja, ont i huvudet och snoret trycker i hela huvudet. Seg, ögonen håller på att falla igen och bara allmänt sliten.
Ska se om det serveras någon kvällsmat nu för sen ska jag till Flipps! Orkar inte vara ensam...

Det är sjukt stor skillnad att vara HELT själv. Jag menar jag och min sambo umgås inte hemma hela tiden. Vi snackar inte alltid, äter inte ens alltid kvällsmat tillsammans. Men att veta att någon är där som man kan gå in till och fördriva tid om man är lite ledsen är så himla skönt! Hon har varit borta en dag... Bra där! 

Nej, slut på klagandet. Är glad över att vara här, trivs och allt detdära men varför ska jag vara sjuk?!? Igen... Allt bara går runt bland oss.. JÄDRA BAKTERIER! Sluta hoppa på mig :(

Detta är jag sugen på när jag är sjuk. Och mammas kärlek... och bullar och allt det där! Hemma.

Kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback