2012-01-09 :)

Klockan är nu lite över nio på kvällen och jag och min sambo sitter och käkar godis, lyssnar på musik och nördar oss vid våra datorer. Ja man kommer gå upp i vikt....

Idag fixade några av oss engelska nummer!!! Ska byta kort i mobilen innan jag hoppar i sängen ikväll så JAG HAR NU ETT ENGELSKT NUMMER!! (ska skriva det här när jag vet att det fungerar)

Det finns en grej som är lite jobbig.. För att vi ska kunna komma in till badrummet som har duschen måste vi gå igenom vår värdbruuuschas rum.. OCH idag har han typ sin "kompis" här... ball!
Dock så satt vi innan i soffan och när han då gick upp med sin "kompis" sa han till oss att vi verkligen INTE skulle knacka... hur gör man??
Aja, ska snart bara göra det!
OCH en sak till!!! Idag åt jag lök (jag HATAR lök) men fick trycka i mig det... klarade det men hoppas att det inte syntes att det kanske inte var favoriten.. Maten var SVINgod om man då hade kunnat ta bort denna ingrediensen.. Men vi är väl här för att lära oss saker och tror mina föräldrar är stolta! hihi
PUUUUSSSSSSSSSSSSS HEJDDDDDDÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer
Hatte säger:

Vi är alltid stolta :) (nästan i alla fall)

Kul att kommaär förbi i handduken :) Du får införskaffa en badrock modell icke sexig ;)

Hur gick förstakoldagen? Likara som Polhem eller kanske bätte? ;) Kramar & Pussar från oss alla

2012-01-16 | 17:48:42
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback