2012-01-11

HEEEEEEEEJ!

Nu är jag på ganska gott humör! I morse höll jag dock på att börja gråta ..

Vi hade sovmorgon idag till 10.10 men jag vaknade halv 7 för att jag var nervös att jag ska försova mig, att jag kollat fel på schemat, att jag inte skulle vakna av alarmet ..
ja ungefär allt man kan vara nervös för i sömnen.

När jag sen bestämde mig för att gå upp var jag fortfarande trött, varm och saknade hemma jättemycket!!
Jag kom i alla fall i duschen, åt frukost och stack till skolan! (egentligen ville jag bara krypa ner i sängen och sova bort 5 månader)

Idag var då första dagen jag åkte både till OCH från skolan HELT själv!!

Haha kan tänka mig att det såg rätt roligt ut då jag inte visste vad stationen jag skulle av på hette. Jag satt med uppspärrade ögon HELA resan.
Men jag kom både dit och hemsom planerat!

Idag hade vi idrott och estetisk verksamhet för första gången. Det har  vi på svenska skolan i Barnes.

Hela klassen åkte dit tillsammans så det gick bra! Vi sa till var vi skulle av och han droppade oss precis utanför skolan. För så var det tydligen med den här bussen .. man tryckte när man ville av så stannade denså snabbt den kunde! På estetiska verksamheten ska vi komma på ett projekt vi vill göra. Han visade oss projekt som yngre barn hade gjort och de var SVINBRA ... höga förväntningar på oss ja ... och vad ska jag göra...? Hjälp!

HAHAHAH när jag satt på bussen hem (själv) såg ja<g ett jättesött par! Låt säga så här: Tjejen hade precis tagit av sin tandställning men tyckte fortfarande det var jobbigt att visa sina tänder. Killen som hade en lite för lång pottfrlla (lockigt) satt och tittade på henne KONSTANT!!! Man kunde riktigt se i hans ögon hur kär han var!!! Det enda jag väntade på var hooket (du fattar Rasmus?) ... MEN det kom aldrig något ...

Så ... jag fick åka hem utan dagens händelse:(

En annan sak ... Om ni vill att era barn ska klara sig utomlands ... döp dem inte till Tove. Jag har hört sååå många variationer på det. En tjej som fotade oss tog nog ändå priset då hon sa "Tob". Jaja jag bara ler ...

Alles för idag!
Kyssar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback