2012-01-14

"??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????"
Det är jag för tillfället.

Kan börja med att berätta hur min dag var igår kväll.

Låt börja såhär:
Vi var några som åkte in till Kingston på kvällen för att hitta en mysig/ball pub! Vi gick och gick och här är nu SVIIINKALLT!!! Var trött redan innan men tillslut hittade vi en riktigt trevlig pub! Gick in och ja.. ni fattar vad vi gjorde..

Jag lyckades flörta till mig en öl och en cigg. Fråga mig INTE hur jag gjorde.. (Hoppas nu inte typ PO läser detta... aja)

Sen när vi skulle hem hade jag frågat min värdmamma vilket buss jag skulle ta, jag hade kollat upp när den gick och hon hade också sagt stationen jag skulle av på!

Så jag sätter mig på bussen, (tar med några andra kompisar men de hoppade av en bra bit innan mig) och åker. Kollar skylten HELA tiden så jag inte ska missa var jag ska hoppa av. Går ner och frågar busschaffören var jag ska av men han är typ arg och vill inte hjälpa mig.. Min värdmamma kommer från Sri Lanka och hon kunde tydligen inte säga busstationens namn så jag förstod vilken det var.. Så ja, jag åker för långt. Hamnar i Hounslow, som tydligen inte var ett bra ställe att vara på mitt i natten.. Får panik när jag inser att jag är HELT fel. Ringer först Pauline och hon säger att jag bör ringa min värdmamma. Så det gör jag. Hon svarar inte. Ringer min värdpappa. Han svarar. Så de kom och hämtade mig. Men det var liksom inte allt.. Var var jag liksom..? Som TUR va fanns där en barnfamilj i närheten. (Vad de gjorde ute vid den tiden är ju en annan fråga man kan ställa) Jag gav telefonen till pappan som hjälpte mig att förklara var jag var någonstans. Sen tog det ett tag tills de kom. Under tiden hann en läskig man (som stått och tittat på mig ett tag) gå fram och typ vilja prata med mig.. DÄR SNACKAR MAN OM PANIK!! Jag hade INGEN ANING om hur jag skulle ta mig någonstans.. Då var jag rädd.

Men de kom och jag kom hem. Skypade lite och sen gick och la mig.
Sov fruktansvärt dåligt inatt. Har typ börjar göra det nu ofta..
Aja. Gick upp typ vid 10, duschade och åt frukost och allt detdära. Sen tog jag bussen in till Richmond för att möta upp Malin^2. Vi lyckades tillslut ta oss in till London. Petter och Todde kom in också så vi har varit i London hela dagen.

Ja en sak till, spenderat 15 pund idag på ENDAST transport.. kommer ju bli mer nu om jag ska ut igen.. Kan inte bara skolkortet komma snart!?!?!? Pengarna bara rinner iväg!!!

BTW PAPPA MIN ENA SÅN GREJ JAG SKA ANVÄNDA TILL ATT LADDA SAKER MED FUNGERAR INTE!!!

Vi var inne på Topshop. Och för att citera Petter "Större än Nova.." Typ sant!

Sen var vi inne på Primark och där var så LÖJLIGT billigt. Fick med mig en kasse därifrån!

Jaa.. sen åkte vi ju fel när vi skulle hem från London också .. men börjar typ bli van vid att vara helt lost..

Nu ska jag skynda mig att byta om. Tror det blir en pub idag också men bara en bit från Richmond. För ikväll SKA jag komma hem!!!!

Lite bilder sen igår/idag!






Idag har jag köpt: ett par svarta byxor som sitter ASbra!! (enligt mig) Ett par ful-balla skor, en hood-tröja, toffsar och ett par äkta skinnhanskar för 4 pund. Ibland lever ändå livet! Men det blev mycket tillsammans dock hehe

Nä nu har jag MEEEGGA BRÅTTOM de tjatar på mig att jag ska ta bussen!!!

PUUUUSS <3

(mamma jag mår bra har bara inte haft tid att svara dig, förresten så har du en av jordens yraste döttrar! Puss älskar dig <3)

Kommentarer
Hatte säger:

Ops :( det där kunde blivit ... Trist ...

Tur det ordnade sej :)

Pussar <3

2012-01-16 | 17:56:39
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback