2012-01-15 <3*

Idag vaknade jag av att klockan ringde vid halv 11. Hade varit vaken lite tidigare men lyckades somna om! Vi hade bestämt en träff på facebook klockan 11 för att komma på vad vi skulle göra idag! Egentligen var tanken att åka på en marknad men vi kom överens om att det var för kallt för att vi skulle uppskatta sakerna vi tittade på! Istället bestämde vi oss för att åka in till Richmond och fika! Så så blev det!! Jag gick ut till bussen, ser bussen men nej den går tydligen bara två gånger i timmen och missade den med en minut.. Känns som jag och bussar verkligen passar ihop!!!! Den kom i alla fall lite tidigare så det var lugnt! På samma buss satt även Alma!

Vi kommer in till Richmond, går till Starbucks och sätter oss och väntar på att Petter och Malin ska komma!
Där sitter vi ett bra tag och bara pratar, vi fixade ett starbucks-kort så man får var 15:e kaffe/dricka gratis.. Kommer behövas i med att vi har ett starbucks på skolan.. Hej tom plånbok! Men men ...

Sen gick vi lite i stan också! Hittade ett par ASsnygga högklackade men ja, de har en smal klack och för alla er som vet så bröt jag ju mina andra i Sverige NYKTER.. hur ska det då gå liksom??

Sen hittade jag också ett par andra balla skor! haha de är glittriga gubbskor! Får lista ut först om jag har modet att bära dem .. haha för de är typ fula!

Sen köpte vi mat på tesco och för första gången faktiskt ett gott choklad! Men ja som sagt.. -pappa: "Man får vad man betalar för!" SÅÅÅÅÅÅ SANT!!!





Sen har jag pratat med mamma och pappa och de kommer FÖÖRMODLIGEN den 2-4 mars!!! Och det är då dubstep kvällen är och då ska de bo i London och då kommer jag vara ÖÖÖVERLYCKLIG!!!! Kom då snääällaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

SEN HAR JAG PRATAT MED HEDDA OCH HON OCH ANNIKA KOMMER DEN 2-7 FEBRUARI!!! ASSÅ VÄRLDENS BÄSTA KVÄLL IDAG TYYYP!!! ÄR SÅ ÖVERLYCKLIG!!! dock ska de ju inte förvänta sig att jag kan visa dem så mycket.. får typ råplugga busstabeller och sånt nu.. Måste bara få tag på dem också haha jag är körd med sånt sorry dude! <3 <3 <3



Här är Hedda och Annika som KOMMER TILL MIG DEN 2-7 FEBRUARI!!! Sen en bild som hedda skickade typ dagen efter jag hade åkt! Har bara inte fått upp den än! Men nu är det ännu färre dagar!! GAHH bra eller dåligt?? Just nu dåligt imorse kunde det gärna stått 24 timmar....

Ja, till kvällmat fick vi VÄLDIGT stark mat.. väntade bara tills det skulle komma.. Men det gick ner, vår värdmamma sa till oss att blanda ut med vanligt ris (utan krydda) TUR VAR DET!!!

Okej allt för idag!! KYYYSSAAARR

Kommentarer
Anonym säger:

ÅHHHH TOVE DE KOMMER BLI SÅ SJUKT BALL 2,5 kvaaaaaaaaaaaar!!!!!!!!!!!!!

2012-01-16 | 17:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback