2012-01-18

Tjoflöjten!!

Idag tog jag, Pauline och Ellinor bussen tillsammans! I och med att vi skulle till Barnes idag och ha fotboll unnade vi oss ta två bussar till skolan! Jag började med IPB och ja.. vi ska göra en presentation och ja..

SKOLAN BÖRJAR BOMBA MIG!!! bööhh

Sen åkte vi till Barnes, hade box på idrotten och jag fick säga att jag har gått på thaiboxning hihi, ganska kul ändå! Jag och Malin G köööttaaddeee sönder!!! BRA JOBBAT TJEJEN!

Sen tog vi oss till Richmond och jag passade på att köpa tre par trosor och två tröjor!

Sen hem, var sviiiinhungrig!! Duschade, åt mat och sen gjorde jag lite matte!

Nu skypear jag lite och MAMMA JAG SAKNAR DIG OCKSÅ (och dig pappa...) hihi




Lite bilder från idag!!
Ganska tråkig dag men jaja, börjar tidigt imorgon också och ska kaanske till tottenham! får se!

PUSSS


Kommentarer
Hatte säger:

Hahaha det glädjer mej ;] hihihi (oss)

Vad där skolan bombar ... trodde du det var semester ;) he he

Undrar så vilket projekt det blir .... ???? Kanske dax för Skype?

Puss Puss



2012-01-19 | 15:32:39
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback