2012-01-19

Hej idag är jag trött och orkar inte skriva så mycket.
Har ringt ett lag i Kingston så ska provträna där på onsdag!
Tottenham var bra men det är 1,5 timmars resa dig och hem..
Lite mycket men vi får se hur kingston är! Annars kanske vi tränar en gåmg i veckan i Tottenham!
Vi får helt enkelt se men nu är jag glad att vi börjar hitta lag här!!!!!

Annars stack jag hem direkt efter skolan. Jag och Pauline gick en promenad och åt vi mat jättelänge och pratade med vår värdbror!
Det är kul att lära känna honom lite bättre!
De lilla var också med idag och försökte få sin telefon att säga svenska saker haha!

Vi berättade lite om Sverige, dialekter och sånt.. Typ att Skåne var danskt och blabla..

Vår älsta värdbror bara satt och glodde och tyckte allt lät konstigt haha

Sen lyssnade vi lite på musik, chillade lite.. Borde ha pluggat idag men nä det har man inte riktigt gjort..

Aja det löser sig!
Får köra ett rejs på typ söndag!

OCH JA NU ÄR BLOGGEN KONSTIG IGEN SÅ JAG KAN INTE LÄGGA UPP NÅGRA BILDER...

Aja, lägger upp imorgon om det går!

GODNATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback