2012-01-20 FREDAG

Heeej heej!! 

JA NU ÄR DET DENNA BLOGGADRESSEN SOM GÄLLER!!! VIKTIGT SPRIIIIID TILL ALLA DINA VÄNNER.. hehe

Nä men just nu sitter jag och Pauline inne på hennes rum! Hon har sminkat mitt ena öga för visa hur hon ska sminka mig ikväll hihi

Idag köpte jag ett par högklackade, enligt mig fina! De är från French Connection hihi

Nu vänta vi på att det ska bli mat! 

Seeeen.. bär det FÖRMODLIGEN, om vi hittar dit, inte dör på vägen etc, till LONDON!! 

Vår värdmamma är konstig och kommunikationen blir svår i med språket.. Så hur gör man då? 

Aja! Vi ska ha kul när vi är här och det får lösa sig!

Puss alla!!



SKA VARA SÅ HÄR GLAD IKVÄLL FÖRHOPPNINGSVIS!! <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback