2012-01-24

Nu är jag hemma och har druckit en kopp tea och ätit lite mellanmål!

Ja, la ett inlägg innan också.. ja.. dagarna har börjat bli ganska tråkiga nuförtiden.. Samma buss, samma skola, blablablaa vanor öhh! 

Imorgon ska vi nog dock prova en annan buss men ja, typ samma som vanligt.. Imorgon har vi också en håla på 4 timmar... BALL!

När vi kom hem idag var det ISkallt i huset! Men sitter och myser med min filt nu så är nöjd. 

Det bästa som hände idag var typ att jag såg en affär som sålde Toblerone JÄTTEbilligt!!! hehe var på väg att hoppa av bussen men höll mig i kragen och satt kvar, får väl ta det någon annan dag då.. 

Annars är allt ganska trist, borde plugga lite, är trött, lite hängig, dock ingen hemlängtan så det är skönt!



Saknar dock min fina mamma! (och pappa men ja han har inte facebook och jag har ingen bild på honom i datorn!)

PUSSAR

Kommentarer
Hatte säger:

Vardagen gör sej påmind överallt ;) söta du :)

Skönt att du är bättre i halsen igen i alla fall.

Glad mamma men kanske inte den mest bildsköna ;) So what ;) Jag är ju mamma ;)

Vi saknar dej oxå såklart, men det får jag ju inte skriva ;) hihihi

Puss & Kram

2012-01-24 | 21:25:31
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback