2012-01-26

Tänk att det på söndag redan gått 3 veckor sen vi kom hit?! WAAAAAAAAAAAAAAOOOW

Idag har jag varit i skolan, följt schemat till fullo! Tror inget speciellt har hänt...

Efter skolan gick jag, Malin och Petter ner till skolans gym och gymmade circus en timme!

Efter det var jag såååå trött och såååå hungrig.. Har varit SVINtrött hela dagen!

Tog i alla fall bussen hem efter gymmet, duschade och ja.. var HUNGRIG! Så gick ner i köket, min värdmamma stod och gjorde mat men tror hon såg hunger-paniken i mina ögon så hon sa åt mig att ta något att äta så länge, efter som maten inte skulle vara färdig om en halv timme eller en och en halv timme? Engelskan stabil haha nä!

Så jag tryckte, ja verkligen TRYCKTE, i mig två rostmackor! Gick upp på mitt rum och myste lite med min nallefilt.
Efter ett tag kom min yngre värdbror upp och sa att maten var färdig. Det var JÄÄÄTTEGOOD lasagne. Hon LASSADE upp. Men eftersom jag tydligen inte kan bli mätt idag åt jag HELA portionen och papaya till efterrätt, gött!

Nu är jag dock ganska mätt men det är en skön känsla efter att ha varit hungrig hela dagen typ! 

Tror jag snart ska hoppa i sängen! Har matte tills imorgon men nä kan göra den på hålan imorgon eller innan jag börjar (eftersom jag börjar 11.35) ! 

Idag på bussen hem fick jag en sån "HEJ JAG VILL HEM NU" -sekund. Men det läskiga var att det verkligen bara varade för en sekund.

Nu sitter jag också och myser med min nallefilt och tänker hur lätt det är att få mig nöjd! ÄLSKAR DEN ÖVER MINA MORGONTOFFLOR! Och det ska jag säga er.. DEM ÄLSKAR JAG VERKLIGEN! 

Är trött, på otroligt myshumör, (inte hungrig nu i alla fall) och saknar dig!*

Saknar min mamma också som har lovat mig ett BRA logginlägg idag/imorgon för jag har klagat hehe 


Malin och Malin igår på Nandos (var ju så trött och arg igår så la inte upp några bilder hehe)

Linn sa att hon älskade mig och jag la upp en gullig bild på henne och Malin, Linn denna är en av de bättre! 

Mackan och Anton i soffan på lunchen 

Pauline på lunchen! (Hon är glad för hennes kille kommer imorgon hihi) 

Blev precis kallad teaser.. Vem har sagt det ett antal gånger innan?* Haha PUUSS

JAG TRIVS HÄR BRA! OM DET INTE VORE FÖR ATT MAN VAR TRÖTT DYGNET RUNT :( aaa! Börjar sent imorgon och ska komma i sängen ganska snart! (om man nu lyckas med det) 

KYSSAR (Om idag om en vecka är Annika och Hedda i London, jippiiiiiiiiiiiiiiii!)

Kommentarer
Hatte säger:

Det går nog i arv ... i rakt nedstigande led ;) om nu teaser betyder samma som förr vill säga ;) ... hihihi

Låter som det är en finfin tid ni har, vilket vi önskar er. Tur det är helg så du kan vila om du är trött ;)

Puss & Kram

2012-01-26 | 22:26:20
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback