2012-01-27 FREDAG

Hejhejheeeeej!

Idag efter skolan drog jag hem. Stack inom Twickenham och köpte sko-inlägg till mig och malin och lite annat skröfs!

Sen åt jag när jag kom hem och umgicks lite med min värdbror och hans flickvän som är supersöt!

Sen gick jag upp på mitt rum, käkat.. hade hoppats att jag kunde säga lite.. men ja choklad!

Sitter nu här och gör inget speciellt! Ska ta bussen om 40 minuter till Kingston! Ska på en pub, fira att det är fredag typ hihi

Hoppas ni också firar fredagen där hemma! (Min mor och far skulle tydligen på party idag! hihi) 

Några i klassen ska till London på klubb men nä, varit sjuk i veckan och ska förmodligen tidigt imorgon till London! OCH vill vila mina fötter lite hehe (tänk nu inte, varför i hela friden går hon inte ut när hon kan?! MEN jag ska som sagt vara här till den 16 juni så kommer hinna göra det också!)

OKEJ alles für heute! 

Vi chillar lite i solen på vår håla! (ja alla ser drogade ut men det är vi faktiskt inte!!!!) 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback