2012-01-28

Jag vet inte vad som hände. Gick till Ellinor och kollade Greys. Blev väldigt trött och gick hem. På vägen hem var jag LIVRÄDD. Allt är så nytt, det finns så mycket männiksor här och min värdmamma har ju jagat upp mig lite lagom mycket. Så gick hela vägen hem med telefonen i handen, hjärtat dunkade och ja jag hade panik.

Kommer in genom dörren och säger hej. Både min värdmamma och värdbror tittar konstigt på mig och frågar hur jag mår. Jag säger att jag mår bra men känner hur klumpen växer inom mig. Går upp på mitt rum, tar tandborsten och borstar tänderna. Går in på mitt rum. Då kommer min värdbror upp och jag ser hur han är orolig. Frågar mig hur det är och jag säger att det är bra, för det är det! Men ändå har jag tårar i ögonen nu.. 

Han tvingar mig att lova att inget är fel och jag lovar.. Säger att jag ska gå och lägga mig. Nu ligger jag här. Tårarna rinner längs mina kinder. 

Kollade lite bilder sen igår nu. Klumpen nästan borta! Jag trivs här men är livrädd för att gå själv här ute! Ush börjar bli mörkrädd igen......

Är trött också, och lite hängig med lite halsont.. Vill bara ha någon som håller om mig. Så man kan känna sig trygg. För just nu är jag helt skakad av en 15 minuters promenad som jag hann intala mig både att jag skulle bli skjuten, våldtagen och kidnappad. 

Jag berättade också innan för min värdbror att vi hade åkt till Heathrow imorse (sa dock inte vilken tid)! Han blev helt orolig och sa att jag kommer bli våldtagen eller något sånt om jag fortsätter såhär.. Tycke dock det var lugnare igår/imorse! Då var vi två och man var lite dragen, det gör en lugnare!

Min värdbror sa innan vid middagen att jag hade vackra ögon.. Hur svarar man på det..? Fick typ ur mig något som hehe okej.. tack! Aja 

Har ont i huvudet, trött, rädd och myssugen. Ska mysa sönder med min filt nu! 

Måste ställa klockan för imorgon 9.30 ska jag vara på Whitton station! Så ställer nog klockan på 8, måste nog gå 9 härifrån! (om inte tidigare) Äh blir kanske 8.15 är ganska snabb på morgonen här! 



PUSS


Kommentarer
ellsi säger:

Oooj men du skulle ju ringt mig o pratat så du inte behövt vara rädd :(

2012-01-29 | 00:36:55
Bloggadress: http://ellinorsss.blogg.se/
Hatte säger:

Var rädd om dej :( men Ellis idé var ju fin :)

Ta hand om varandra och ta det väldigt lugnt med alkoholen. Då är du bättre på din vakt - wagga!!! lite thaiboxning om det behövs :) Love you <3

2012-01-29 | 15:24:37
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback