Aldrig mer Hounslow....

Kan börja med att göra er mindre nervösa och säga att det var på dagen jag var i Hounslow denna gången!

Okej idag skulle de andra kolla på en kompis fotbollsmatch så jag bestämde mig för att följa med! 

Malin ringer och väcker mig klockan 11.35 trots att jag inte gjorde något speciellt igår.. Var på filmkväll med några från svenska skolan bara! 

Hon säger att vi ska komma till Richmond så fort som möjligt så jag skyndar mig och tar bussen 12.23! 

Jag kommer till Richmond och möter upp Malin och Alma och tar tillsammans bussen till Kingston. Där möter vi upp sofie och byter även buss till 111. Denna 111 går då nära mig och vi åker förbi min hållplats.. Ja jag åkte VÄRLDENS omväg på ca. 1,5-2 timmar. (eftersom vi fick vänta på bussar och så..) 

Sen åkte vi och åkte och kom aldrig fram så tillslut sa det andra bara "- nä nu hoppar vi av!" Jaja så vi hoppade av..

Då hade vi åkt igenom Hounslow men var bara en liten bit utanför så hittade bussen som vi kunde ta till Hounslow bus station! (Fick i mig ett litet choklad där för annars hade mitt humör INTE hållt sig kan jag säga.. ) 

Så kommer vi in till Hounslow, väntar på bussen i typ 30 minuter. Malin och Sofie tar en annan buss för de båda skulle till Richmond. Vi hoppar på bussen men efter 3 stationer blir vi avskickade för det tydligen var slutstationen.. JAHA
Det är bara att hitta över till andra sidan då, kolla när bussen går och att den nu går åt rätt håll... 

Det gjorde den! 

Så vi väntar kanske ytterligare 20-30 min på den bussen.. 

Men tillslut kommer den och vi hoppar på. Jag kommer till min busstation, hoppar av, går in och hämtar Pauline. Vi skulle gå och handla mat till veckan och lite godis. Sen fick vi även i uppgift att köpa mjölk till vår värdmamma. Sen fixade Pauline oystercard till sin kille som kommer nästa vecka. Under tiden jag väntade på Pauline blev jag såklart itryckt lite mat.. Man kan ju inte gå ner i köket när vår värdmamma är där utan att ha fått något i magen! 

Fixade det, hem, upp på mitt rum. Nu är det förmodligen mat men verken jag eller Pauline vet så ja får väl gå ner och kolla.. Haha jaja 

Skola imorgon, presentation.. Ball!




Bilder från idag hehe puusssss

ja blev ju ingen fotbollsmatch då för er som förstår..

Kommentarer
Hatte säger:

Det finns ett bra ord för er ;) "Virrpannor" he he he På dan och i grupp är det ju bara tiden som går, men ... :)

Sköt om er alla Puss



2012-01-22 | 19:38:23
Bloggadress: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback